زادمهر: استفاده از پیشکسوتان باید هنر باشگاه پرسپولیس باشد/ اراده‌ای برای خصوصی سازی سرخابی‌ها نمی‌بینم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید هنرش این باشد که از پیشکسوتان نهایت استفاده را ببرد.  

محمد زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه پیشکسوتان پرسپولیس با رسول پناه سرپرست پرسپولیس اظهار کرد: پیشکسوتان با سال‌ها تجربه  اساس کار هستند که از کادر فنی و مدیریت تیم مان حمایت کنند. به هر حال  یکی از عوامل موفقیت باشگاه پرسپولیس این است که همبستگی و همدلی بین پیشکسوتان است و هر مدیرعامل و مربی به پرسپولیس آمده است همه بازیکنان از کادر فنی و مدیریت حمایت کردند. همچنین کانون پیشکسوتان از همه پرسپولیسی‌ها  دعوت کرده بودند و امروز همدیگر را دیدیم و اصل بر حمایت تیم پرسپولیس است.  

زادمهر درباره اینکه وضعیت  پرسپولیس در مورد بدهی‌ها و پرونده‌های حقوقی اش در فیفا  را چطور می‌بیند، گفت: کادر مدیریتی باید مسائل مالی را حل کند، اما نشست امروز  درباره این موضوع بود که پیشکسوتان با سالیان تجربه خود می‌توانند تجربیات خود را در طبق اخلاص برای باشگاه پرسپولیس بگذارند. خوشبختانه هیچ کدام از پیشکسوتان پرسپولیس نیاز مالی ندارند و شرایطشان خوب است و زندگی شان قابل قبول است. باشگاه پرسپولیس باید هنرش این باشد که از پیشکسوتان نهایت استفاده را ببرد.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظرش لیگ برتر فوتبال ادامه می‌یابد، گفت: ما باید تابع قوانین بین المللی باشیم و نظر شخصی ام این است که آنچه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید تابع آن باشیم. اگر بازی‌ها را زود شروع کنیم شاید شامل جریمه هم شویم.  

او درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: من اراده‌ای در خصوصی سازی سرخابی‌ها نمی‌بینم و این موضوع بیشتر شعار  است، چون نزدیک ۲۵، ۳۰ سال این شعار مطرح می‌شود، اما جامه عمل پوشیده نشده است.  

زادمهر درباره دعوای قلعه نویی و پیروانی بیان کرد: من اطلاعی در این باره ندارم و هر ۲ نفر فوتبالیست هستند و امیدوارم که این مسائل دچار حاشیه نشود.


بیشتر بخوانید: تارتار: هدف رسول پناه کمک به پرسپولیس است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار