معمارزاده: اراده‌ای برای تسویه قرارداد وجود ندارد / باشگاه پرسپولیس در برانکو و چند بازیکن خارجی، خلاصه شده است

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه مبلغ ناچیزی باشگاه پرسپولیس به من بدهکار است، اما اراده‌ای از سمت مدیران برای پرداخت آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، میثاق معمارزاده دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این سال‌ها، برای پیگیری پرونده‌های مالی، رفت و آمد زیادی به فدراسیون داشته ام. طی ۲ قراردادی که با باشگاه پرسپولیس به امضا رسانده بودم، مبالغی را طلب دارم و این ارقام همچنان پابرجا است. رقم طلب من هنوز قطعی نشده، شکایت دیگری داشته ام که حداقل رقم قرارداد را به روز کنند، چرا که زمان زیادی از آن  می گذرد. هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و متاسفانه به نظر می‌رسد اراده‌ای برای پرداخت این مبالغ ندارند.

معمارزاده ادامه داد: نمی‌دانم من اولویت چندم برای پرداخت هستم، هربار به باشگاه مراجعه و برای پرداخت مطالبات توافق کردیم، باز هم پول من پرداخت نشد. نمی‌خواهم رقم طلبم را اعلام کنم، باشگاه پرسپولیس متعهد است علاوه بر مربیان خارجی به بازیکنان ایرانی هم، پرداخت داشته باشد. باشگاه پرسپولیس در برانکو و چند بازیکن خارجی، خلاصه شده و این عملکرد، توهین به بازیکنان داخلی است. تمام دوستانم از باشگاه پرسپولیس، طلب دارند.

معمارزاده افزود:  بازیکنان خوب و بد در این باشگاه زحمت کشیده اند و مدیران پرسپولیس باید قرارداد بازیکنان را تسویه کنند. مدام مدیران جدید می‌آیند و هر بار باید با فرد جدیدی صحبت کنیم و نتیجه خاصی هم تا به امروز نگرفته ایم. قدرت اجرایی فدراسیون هم تا حدی نیست که بتواند این مبالغ را زنده کند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درخصوص مدیر جدید این باشگاه گفت: من ایشان را ندیده ام، اما به او تبریک می‌گویم که به باشگاه بزرگی آمده است و امیدوارم به عدالت رفتار کند.

او تصریح کرد: هاشمی، مدیر بسیار قوی ای است و سال‌ها با او کار کردم. او کارش را بلد است، اگر بخواهد رفتار‌هایی که در باشگاه سایپا داشت را در پرسپولیس هم داشته باشد و آن خدمات را انجام دهد، موفق می‌شود. وی انسان کاربلدی است و من فکر نمی‌کنم که لازم باشد با تمام اعضاء هیئت مدیره و تمام کادر باشگاه صحبت کنم تا طلب بسیار ناچیزی که در حال حاضر ارزش واقعی خود را هم از دست داده است، دریافت کنم. از باشگاه پرسپولیس و مسئولانش خواهش می‌کنم، همان طور که به بازیکنان خارجی مبالغ هنگفت پرداخت می‌کنند، طلب بازیکنان ایرانی که شاید اگر جمع شود به اندازه‌ی قرارداد خارجی‌ها نمی‌شود را تسویه کنند.

معمارزاده در خصوص عدم کاهش قرارداد‌ها به دلیل تعطیلی لیگ‌ها، در ایران گفت: دلایل زیادی دارد، اما یک دلیل مهم آن است که باشگاه‌های ایرانی هیچ زمانی با بازیکن تسویه نمی‌کنند. باشگاه‌های اروپایی تمام قراردادهایشان را سر وقت تسویه می‌کنند؛ مدیران این تیم ها هفتگی و ماهانه، حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کنند اما در ایران فاصله‌ی بسیار فاحشی بین تیم اول و انتهای جدول، وجود دارد. بسیاری از فوتبالیست‌ها در کشور ما با این که زحمت می‌کشند، پول خاصی دریافت نمی‌کنند. بیشترین مالیات را از بازیکنان فوتبال می‌گیرند، بیشترین ظلم هم به بازیکنان فوتبال می‌شود و بیشترین فشار روی بازیکنان فوتبال است  اما پولی در کار نیست. من در سایپا بودم، مطلع هستم که قرارداد در باشگاه سایپا شاید یک دهم بازیکن پرسپولیس هم نیست.

معمارزاده افزود: بازیکنان ما حریص پول نیستند و می‌شود با آن‌ها صحبت کرد؛ در صورتی که قرارداد آن‌ها را به موقع پرداخت کنند. رقم قرارداد بازیکنان ایرانی با خارجی‌ها قابل مقایسه نیست و نمی‌توان از قراردادشان کم کرد.

او در پایان تصریح کرد: تاکنون به AFC شکایت نکرده ام و سعی کردم با صحبت، مسئله را حل کنم. به هر شکل من تنها به باشگاه پرسپولیس و هوادرانش، و نه به کادر مدیریت عِرق دارم. آن چیزی که من به عنوان مکتب باشگاه پرسپولیس می‌دانم و هواداران، باعث شده اند ۱۰ سال اقدام قانونی نکنم. تنها ۲، سه بار به فدراسیون مراجعه کردم. شکایت من به AFC به رفتار مدیران بستگی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: شارژ مالی پرسپولیسی‌ها در اردیبهشت



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار