تارتار: هدف رسول پناه کمک به پرسپولیس است/ ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصمیمی منطقی نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیس احساس می‌کنم هدف رسول پناه کمک به این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره برگزاری جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با مهدی رسول پناه به میزبانی علی پروین بیان کرد: جلسه خوبی بود که با دعوت علی پروین به عنوان مدیرعامل شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در آن شرکت کردیم. برای اولین بار این اتفاق افتاد که سرپرست باشگاه در جلسه با پیشکسوتان شرکت کرده و صحبت‌های آن‌ها را شنید. حال امیدواریم در آینده این جلسه تاثیرگذار باشد و از تجربیات پیشکسوتان در تیم‌های پایه و بزرگسالان بیشتر استفاده شود.

او افزود: همچنین پیشکسوتان باید حمایت لازم را از تیم داشته باشند تا حاشیه‌ها کمتر شود.

تارتار درباره بدهی‌های مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق گزارشی که رسول پناه ارائه کرد باشگاه بدهی زیادی به بازیکنان دارد. او از پیشکسوتان درخواست کرد در این شرایط سخت کنار باشگاه بمانند. ما هم در صحبت‌های مان فاکتور‌های خوبی ارائه کردیم و امیدواریم سرپرست باشگاه موفق باشد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات خروجی خوبی هم داشته باشد و رسول پناه به قول‌هایی که داده است عمل کند. فکر می‌کنم او شخصیت مثبتی دارد و طبق آنچه ما دیدیم، هدف رسول پناه کمک به پرسپولیس است.

تارتار درباره ارزیابی اش درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: فکر می‌کنم ادامه لیگ تصمیم منطقی نباشد چراکه با توجه تعطیلی لیگ، تیم‌ها برای رسیدن به شرایط ایده آل دست کم نیاز به ۶ هفته بدنسازی دارند. این موضوع امکان پذیر نیست و باید برای لیگ سال آینده برنامه ریزی کنیم تا لیگ بیستم را از دست ندهیم.

او درباره ارزیابی اش از حواشی آنتونی استوکس برای تیم پرسپولیس گفت: اجازه بدهید با توجه به اینکه اکنون خودم تیم دارم درباره این مسائل صحبت نکنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار