خوردبین: نباید لیگ را آغاز کنیم/ رسول‌پناه می‌گوید وضعیت پرسپولیس خوب است و ما هم قبول می‌کنیم

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باتوجه به بیماری که وجود دارد، نباید دوباره لیگ برتر را آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص جلسه پیشکسوتان این باشگاه اظهار داشت: جلسه‌ای بین بچه‌های پیشکسوت و سرپرست جدید باشگاه برای آشنایی پیدا کردن او از بچه‌ها برگزار شد. مهدی رسول‌پناه صحبت‌هایی درباره تیم انجام داد و بچه‌ها گوش کردند.

خوردبین درباره نظر خود پیرامون ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر پس از وقفه طولانی بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری، به نظر من نباید لیگ برتر برگزار شود. البته اگر شرایط بهتر شد، حتما باید بازی‌ها را دوباره آغاز کنند.

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم که صدای برخی از بازیکنان را درآورده است، گفت: رسول‌پناه قول داده که این مشکلات را برطرف کند و درحال حاضر نیز، پیگیر این مشکلات است. تصور می‌کنم مشکلات مالی برطرف شود.

خوردبین درمورد پرونده‌های متعدد پرسپولیس در فیفا، گفت: همه این موارد را رسول‌پناه در جلسه امروز بیان کرد. به گفته او در ماه‌های اخیر این موارد پیگیری شده و مشکل خاص و جدید دیگری وجود نخواهد داشت. رسول‌پناه می‌گوید وضعیت پرسپولیس خوب است و ما هم باید قبول کنیم. وقتی او می‌گوید خوب است، یعنی حتما وضعیت پرسپولیس خوب است.

او درمورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل گفت: پرسپولیس صد در صد قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار