فنونی زاده: رسول پناه متعهد شد تمام منابع مالی مورد نیاز باشگاه پرسپولیس را تامین کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی رسول پناه متهعد شده طی مذاکره با حامیان مالی جدید منابع مالی لازم برای باشگاه پرسپولیس را تامین کند.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با جلسه امروز مهدی رسول پناه (سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس) با پیشکسوتان این تیم اظهار داشت: امروز جلسه‌ی خوبی را برگزار کردیم. جلسه امروز با زحمت علی پروین تشکیل شده بود. امروز بعد از مدت‌ها بسیاری از هم بازی‌های خودم را دیدم. من از  رسول پناه به خاطر تشکیل جلسه امروز سپاسگزارم.

او ادامه داد: من در تاریخ فعالیتم برای باشگاه پرسپولیس این چنین نشست صمیمانه پیشکسوتان با مدیر عامل را در خاطرم ندارم. امیدوارم در آینده این جلسات بیشتر برگزار شود. علی پروین پیشنهاد داد این جلسات هر ۱۵ روز یک بار برگزار شود.

فنونی زاده درباره مهم‌ترین صحبت‌های جلسه امروز گفت: مهم‌ترین تصمیم جلسه امروز برگزاری جلسات بیشتر پیشکسوتان پرسپولیس با مسئولان باشگاه بود. قرار است این اتحاد و همدلی در آینده بیشتر شود.

او در رابطه با صحبت‌های رسول پناه در رابطه با مشکلات مالی پرسپولیس در این جلسه بیان کرد: آقای رسول پناه گفت با اسپانسر‌های جدید در حال مذاکره است. او متعهد شد تمام منابع مالی مورد نیاز باشگاه پرسپولیس را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار