حسینی: هیچ کس از پرسپولیس حمایت نمی‌کند/ گرشاسبی دست تنها است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هیچ کس از پرسپولیس حمایت نمی‌کند و اطمینان دارم این کار هیچ وقت انجام نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی درباره برتری پرسپولیس مقابل الوصل امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: با این پیروزی به صعود امیدوار شدیم اما بازی در امارات سخت است و باید بیشتر تلاش کنیم. می خواهیم با تلاش بیشتر همین روند را ادامه دهیم.

او درباره اینکه شنیده می شود برانکو ایوانکوویچ به بازیکنان پرسپولیس ساعت عیدی داده است، بیان کرد: نمی دانم. باید از خودش بپرسید که آیا به بازیکنان عیدی داده است یا خیر.

حسینی درمورد ۶ امتیازی شدن پرسپولیس، السد و نسف قارشی در گروه سوم لیگ قهرمانان اظهار داشت: فقط باید تلاش کنیم تا در بازی های آتی نتایج خوبی بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره حضور پرشور هواداران و پیشکسوتان این تیم در ورزشگاه آزادی برای دیدار با الوصل گفت: پرسپولیس برای هواداران و پیشکسوتان است اما همه چیز دست بازیکن نیست. این تیم می خواهد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و در لیگ برتر قهرمان شود اما شرایط و امکانات لازم فراهم نیست.

حسینی درمورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: رفع مشکلات مالی تنها دست گرشاسبی نیست هرچند او به عنوان سرپرست باشگاه تلاش می کند این مشکلات رفع شود.

او درباره برخی انتقادهای مغرضانه از پرسپولیس به دنبال شکست این تیم در دربی گفت: این تیم برای هواداران و پیشکسوتان است و امیدوارم بازیکنان بتوانند با تلاش بیشتر دل آن ها را شاد کنند. البته برخی مسائل دست بازیکن و مدیر باشگاه نیست و مسئولان باید از تیم حمایت کنند. کاری که هیچ وقت انجام نشده است و اطمینان دارم انجام نمی شود.

مدافع تیم پرسپولیس درباره دلیل حمایت نشدن این تیم خاطر نشان کرد : دلیل حمایت نشدن پرسپولیس را نمی دانم اما گرشاسبی به تنهایی زحمت می کشد. از تمام تیم ها به جز پرسپولیس حمایت می کنند.

انتهای پیام/

 

اظهارات سید جلال حسینی پس از دیدار پرسپولیس- الوصل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار