پیوس: برد برابر الوصل باعث استقبال هواداران می‌شود/ منشا بازیکن ۱۵ دقیقه آخر نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد برابر الوصل امارات باعث می شود که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان پایتخت برابر الوصل امارات اظهار کرد: در دربی پایتخت 40، 50 هزار نفر به ورزشگاه آمدند و همه بابت باخت برابر استقلال ناراحت بودند. البته اکنون یک بازی خوب مشاهده کردم و نتیجه خوبی هم رقم خورد. هواداران زیادی امروز به ورزشگاه آمدند و با تشویق های خود به تیم کمک زیادی کردند. هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم  و این برد باعث می شود که  از بازی های بعد هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.  خوشحال هستم که  پرسپولیس این بازی را با پیروزی به پایان رساند. 

او درباره حضور پیشکسوتان پرسپولیس از جمله علی پروین در ورزشگاه بیان کرد: وظیفه ما بود که برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه بیاییم. به هر حال ما پیشکسوتان با حضور خود می خواستیم نشان دهیم که باشگاه پرسپولیس ،برانکو و هواداران  را دوست داریم و امیدوارم تیم شرایط آرمانی بهتری پیدا کند. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره منشا خاطر نشان کرد:  منشا بازیکنی نیست که تنها 15 دقیقه آخر بازی را به میدان برود و اگر از اول بازی کند وضعیت  بهتری دارد  و بیشتر  می تواند به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

اظهارات پیوس درباره برد پرسپولیس برابر الوصل امارات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار