میرزاپور: پرسپولیس با برد الوصل به روزهای اوج برمی گردد/ساغلام نیاز به زمان دارد

کارشناس فوتبال گفت: تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر الوصل امارات به روزهای اوجش برمی گردد.

میرزاپور: پرسپولیس با برد الوصل به روزهای اوج برمی گردد/ساغلام نیاز به زمان داردابراهیم میرزاپور در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار امروز تیم های پرسپولیس و الوصل امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سطح لیگ برتر ایران با لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. شاید هیچکس فکر نمی کرد پرسپولیس که در لیگ بسیار خوب نتیجه گرفته و در آستانه قهرمانی قرار دارد مقابل تیم السد قطر شکست بخورد. با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود امیدوارم شاگردان برانکو با پیروزی برابر الوصل به روزهای اوج خود بازگردند.

وی درباره بازی امروز تیم های استقلال و العین امارات گفت: استقلال نسبت به اوایل فصل بسیار بهتر بازی می کند و خط حمله این تیم که تا پایان هفته هفتم تنها 2 گل به ثمر رسانده بود اکنون به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. استقلالی ها با پیروزی برابر تیم قدرتمند الهلال نشان دادند که شایستگی صعود از گروهشان را دارند. شکست سنگین فصل قبل برابر العین در شرایط خاصی اتفاق افتاد و به طور حتم چنین نتیجه ای دیگر تکرار نخواهد شد.

دروازه بان اسبق تیم ملی در مورد عملکرد ارطغرول ساغلام در تیم تراکتورسازی تبریز بیان کرد: واقعا حیف است که تیم تراکتورسازی تبریز با این هواداران پرشور نتواند نتایج لازم را کسب کند. ساغلام برای بازگرداندن تراکتور به شرایط ایده آل نیاز به زمان دارد، من امیدوارم این تیم پرطرفدار هر چه زودتر روند رو به رشد خود را آغاز کند.

وی با اشاره به شهرآورد هشتاد و ششم سرخابی ها گفت: با توجه به شرایط خوب 2 تیم انتظار تماشای شهرآوردی جذاب را داشتیم اما پیش بینی ها درست از آب درنیامد و دربی کسل کننده ای را شاهد بودیم که متاسفانه بار فنی و تاکتیکی هم نداشت. برخی به نیمکت نشینی محسن مسلمان و حضور محسن ربیع خواه اعتراض داشتند اما هیچکس به اندازه سرمربی تیم به شرایط فنی و روحی و روانی بازیکنان آشنا نیست و ما باید به تصمیم برانکو احترام بگذاریم.

میرزاپور در مورد سقوط تیم پاس به لیگ دسته سه عنوان کرد: واگذاری پاس به استان همدان از ابتدا غلط بود و پس از این انتقال هم مسئولان استانی به تیم پاس رسیدگی نکردند. در نتیجه انتقال اشتباه پاس به همدان این تیم ریشه دار از لیگ برتر به لیگ یک، از لیگ یک به لیگ دو و حالا به لیگ سه سقوط کرد. من امیدوارم مسئولان هر چه سریعتر مقدمات بازگشت پاس به تهران را فراهم کنند تا بلکه این تیم ریشه دار فوتبال ایران دوباره احیا شود.

انتهای پیام/

اظهارات میرزاپور در مورد عملکرد تیم های ایرانی در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار