گرشاسبی: همیشه به این شکل بازی کنیم، تمام حریفان را می‌بریم/ ناراحتی هواداران به حق بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همیشه مانند دیدار با الوصل بازی کنیم، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمیدرضا گرشاسبی پس از دیدار پرسپولیس و الوصل امارات بیان کرد: الحمدالله بازی خوبی انجام دادیم و اگر همیشه بازیکنان پرسپولیس به این شکل بازی کنند، هیچ مشکلی نداریم. خوشحالیم پس از شکست در دربی هم بازی خوبی انجام دادیم و هم با کسب ۳ امتیاز دیدار با الوصل روحیه به تیممان بازگشت.

او درباره شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با توجه به برتری نسف قارشی مقابل السد و حضور ۳ تیم شش امتیازی در این گروه گفت: ان شاالله در دبی هم مقابل الوصل نتیجه بگیریم و از گروهمان در لیگ قهرمانان بالا بیاییم. پرسپولیس باید خوب بازی کند و نتیجه بگیرد. نباید دنبال شانس باشیم چراکه اگر بازی مقابل الوصل را برابر سایر تیم ها هم‌ انجام دهیم، نتایج خوبی می گیریم و از گروهمان بالا می یاییم.

گرشاسبی درمورد اینکه آیا پس از شکست در دربی تصور می کرد هواداران زیادی برای تماشای بازی پرسپولیس و الوصل به ورزشگاه بیایند، اظهار کرد: هواداران عاشق پرسپولیس هستند و این تیم را از خودشان می دانند. گلایه آن ها پس از دربی به دلیل عشقشان به پرسپولیس بود و دوست ندارند تیمی که همیشه برنده است، شکست بخورد. بنابراین ناراحتی هواداران به حق بود. با بچه ها صحبت کردیم و به آن ها گفتیم حق با هواداران است. خدارا شکر می کنم شکست دربی مقابل الوصل جبران شد.
 
او درمورد مشکلات مالی پرسپولیس و پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان به دادگاه دادرسی مانوئل ژوزه گفت: بدهی ژوزه و دستیارانش پرداخت شد و این ۱۳۰ میلیون، سهم دادگاهی بود که پرونده آنها جریان داشت. به تازگی این موضوع به ما ابلاغ شد و در روزهای آتی پول دادگاه را پرداخت می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور علی اکبر طاهری و محمد علی ترکاشوند با لباس مبدل در طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس و الوصل بیان کرد: متوجه حضور آنها در ورزشگاه نشدم اما از طاهری و ترکاشوند تشکر می کنم که برای تماشای بازی تیمشان به ورزشگاه آمدند. همچنین از علی پروین و تمام پیشکسوتانی که سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیدند و امروز با حضور در ورزشگاه از این تیم حمایت کردند، تشکر می کنم.

گرشاسبی درمورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: این موضوع در حال انجام است اما از آنجاییکه پشت سر هم‌بازی داریم و باید برای برگزاری بازی برگشت با الوصل آماده شویم، پس از کم‌شدن حجم کارمان بحث تمدید قرارداد بازیکنان را پیگیری می کنیم.
 
انتهای پیام/ 

 اظهارات گرشاسبی درباره برد پرسپولیس برابر الوصل امارات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار