کاسرس: هواداران پرسپولیس بی نظیر هستند

هافبک استرالیایی الوصل امارات گفت: هواداران پرسپولیس بی نظیر هستند و همیشه از این تیم حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنتونی کاسرس درباره شکست تیم فوتبال الوصل امارات مقابل پرسپولیس گفت: دیدار سختی بود و از ابتدا سعی کردیم محتاطانه بازی کنیم. متاسفانه پرسپولیس فشار زیادی به ما آورد و در نهایت به پیروزی رسید.

او ادامه داد: مشکلات زیادی برای برگزاری این بازی داشتیم و برخی بازیکنانمان مصدوم بودند. غیبت نفرات تاثیرگذار الوصل در خط حمله سبب شد نتوانیم در این بخش کار خاصی بکنیم.

کاسرس درمورد سه شکست متوالی الوصل در لیگ قهرمانان آسیا و کمرنگ تر شدن شانس صعود این تیم به دور بعدی رقابت ها اظهار داشت: بازی با پرسپولیس بار فنی بالایی نداشت اما همچنان برای صعود از این گروه شانس داریم و امیدوارم بتوانیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شویم. در فوتبال هر چیزی امکان دارد و اگر تمام بازی های بعدی خود را ببریم می توانیم شکست های اخیر را جبران کرده و به مرجله بعد صعود کنیم.

هافبک استرالیایی الوصل درباره نظرش نسبت به حمایت هواداران پرسپولیس از این تیم گفت: تا جایی که شنیده ام هواداران پرسپولیس در دنیا بی نظیر هستند و همیشه از این تیم حمایت می کنند. البته پرسپولیس مربی بزرگی مانند برانکو دارد که این تیم را به ۲ قهرمانی لیگ ایران رسانده است.

انتهای پیام/


اظهارات آنتونی کاسرس درباره دیدار پرسپولیس- الوصل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار