پیروانی: بعد از باخت دربی جمع کردن تیم سخت بود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از باخت دربی جمع کردن تیم سخت بود، اما برابر الوصل نتیجه خوبی گرفتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر الوصل امارات اظهار کرد:  کار سختی داریم و تیم ها به هم نزدیک هستند و با کوچکترین اشتباه عقب می افتیم. بعد از باخت دربی جمع کردن تیم سخت بود اما امروز خوب نتیجه گرفتیم و باید با بهترین شرایط در امارت برنده باشیم تا سال را با اتفاقات خوب به جز باخت دربی تمام کنیم.

پیروانی ادامه داد: قرار بود امروز درباره مسائل و اتفاقات اخیر صحبت کنم  اما فرد بزرگی از من خواهش کرد که مسائل را افشا نکنم. در مورد تیم ملی می خواستم صحبت هایی را مطرح کنم اما صحبت هایم را به آینده موکول می کنم.

حرف های زیادی برای گفتن دارم

پیروانی  در پاسخ به این سوال که قصد طرح چه مسائلی را داشته است، گفت: قصد داشتم که  خیلی صحبت ها را  انجام بدهم اما مطمئن باشید در آینده خیلی از حرف ها را خواهم گفت. مطمئن باشید یک روز همه چیز را خواهم گفت. علی کریمی خیلی حرف ها را زد و برخی را هم  نزد. همچنین او بعضی از مسائل را هم نمی دانست که بزند، اما من همه چیز را می دانم و به زودی حرفهایم را می زنم. امروز می‌خواستم بگویم اما نشد. درباره داوری، اتفاقات داوری و بحث تیم ملی صحبت هایی را داشتم، اما امروز انجام ندادم اما هر روز ممکن است بگویم.

بحث بازیکنان تحمیلی در پرسپولیس وجود ندارد 

مدیر تیم پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که آیا مسلمان با تحمیل هواداران وارد زمین مسابقه شد، بیان کرد: مسلمان بازیکن خوبی است.  علاوه بر مسلمان همه بازیکنان خوب هستند و تیمی که دو سال قهرمان می شود، یعنی تیم خوبی دارند. برای قهرمانی نفرات خوبی داریم؛ اما تصمیم گیرنده  نهایی برانکو است  و خواهش می کنم وارد بحث بازیکنان تحمیلی نشوید.

حرف اول و آخر را برانکو می زند 

پیروانی درباره اینکه گفته می شود ربیع خواه خودش نخواسته بازی کند، بیان کرد: بازیکنی نمی تواند درباره حضور یا غیبتش در بازی حرفی  بزند و حرف اول و آخر را برانکو می زند. فشار هواداران هم بر روی تصمیم برانکو تاثیر گذار نیست و سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی است. 

او در پایان تشویق برانکو از سوی هواداران، خاطر نشان کرد: این نشان می دهد که هواداران تیم خود را دوست دارند اما فوتبال برد و باخت دارد. هواداران تیم خود را دوست دارند و با یک باخت نا امید نمی شوند. از همه هواداران تشکر می کنم. از پروین به عنوان بزرگتر تشکر می کنم که از تیم حمایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار