خلیل زاده: ناراحتی هواداران را با برد برابر الوصل کم کردیم/ وریا غفوری جو گیر شده بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر با برد برابر الوصل امارات توانستیم ناراحتی هواداران را کم کنیم.

خلیل زاده: ناراحتی هواداران را برد برابر الوصل کم کردیم/ وریا غفوری جو گیر شده بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شجاع خلیل‌زاده درباره اینکه تیمش بین سه تیم شش امتیازی صدرنشین گروه C شده است، اظهار کرد: وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به لیگ برتر متفاوت است. مهم این است که بازی‌های آینده مقابل الوصل، السد و نسف قارشی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به عنوان صدرنشین صعود کنیم و هواداران از ما راضی باشند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا الوصل تیم خوبی بود یا نه، بیان کرد:  اگر الوصل تیم خوبی نبود، بازی درخشانی را مقابل السد انجام نمی‌داد. آنها یک بر صفر پیش بودند و شکست خوردند و به نظرم مقابل نسف قارشی هم حق‌شان باخت نبود. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان می‌آیند بد نیستند و تیم‌های عربی هم با تمام قوا می‌آیند. ما بهتر از الوصل بودیم و امیدوارم در بازی برگشت در دبی هم نتیجه خوبی بگیریم.

ناراحتی هواداران با برد برابر الوصل کم کردیم 

او درباره اینکه هواداران پس از شکست در دربی به ورزشگاه آمدند تا نشان بدهند تیم‌شان را دوست دارند، گفت: این تیم برای هواداران است که به ورزشگاه می‌آیند. خدا را شکر با این برد کمی از ناراحتی آنها را کم کردیم و امیدوارم به زودی باخت دربی را جبران کنیم. بازهم می‌گویم ما شش هفته زودتر قهرمان شدیم و طبیعی است زمانی این اتفاق رخ می‌دهد، انگیزه بازیکنان مقداری کمتر می‌شود.

فشار زیادی بر روی ربیع خواه بود 

مدافع پرسپولیس درباره شادی او و هم تیمی‌هایش با محسن ربیع‌خواه بعد از گلی که علی علیپور به ثمر رساند تا از این بازیکن که پس از دربی در رختکن گریه کرده بود دلجویی شود، اظهار کرد: محسن ربیع خواه گریه نکرد.  او از بازیکنان خوب ماست که از ابتدای فصل تاکنون در قهرمانی به تیم کمک کرده است. یک بازیکن دوست داشتنی است که بازیکنان او را دوست دارند و گل را به او تقدیر کردیم، چون فشار زیادی روی او بود.

هواداران پرسپولیس توهین نمی کنند 

خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا رفتار هواداران با محسن ربیع‌خواه پس از دربی درست بود، تصریح کرد: هواداران امروز محسن را تشویق و از او حمایت کردند. آنهایی که بعد از دربی برخی رفتارها را نشان دادند، هوادار پرسپولیس نبودند. چون همیشه در صفحات مجازی پرسپولیسی نیستند که توهین می‌کنند و این افراد از تیم‌های رقیب می‌آیند. به هر حال کری است و پیش می‌آید.

او  درباره اینکه آیا منظورش  این است که هواداران استقلال به محسن ربیع‌خواه فحاشی کرد‌ه‌اند، گفت: منظور من فحاشی نیست، کری خوانی را می‌گویم. یکسری مسائل است و من هم این فحاشی‌ها را قبول ندارم. به قولی این افراد تماشاگر نما هستند.

وریا غفوری در شان خانواده خود صحبت کرده است 

مدافع پرسپولیس درباره اظهارات  مدافع استقلال مبنی بر اینکه او صحبتی کرده و ناسزایی گفته که در شأن خودش و خانواده‌اش بود، اظهار کرد: اول از همه بگویم وریا غفوری صحبت‌هایی که کرده در شأن خانواده خودش بوده است. او در زمین به من بی‌ادبی کرد و اگر دوربین او را نشان می‌داد، متوجه بی‌ادبی‌اش می‌شدید. من در جواب بی‌ادبی او جوابش را دادم، چون هیچ وقت به هیچ بازیکنی بی‌احترامی نمی‌کنم. این همه سال است در لیگ بازی می‌کنیم و به کسی بی‌ادبی نمی‌کنم.

وریا غفوری بعد از برد دربی  جو گیر شده بود 

خلیل‌زاده ادامه داد: وریا را جو گرفته بود، برد نیاورده بودند و یک برد آوردند جو او را گرفت. دست خودش نبود، یک صحبتی کرده است. به من هم در صفحات مجازی خیلی فحاشی شد، اما فقط خواستم این را بگویم که اگر موضوعی داخل زمین باشد، آن را بیرون زمین نمی‌آورم. خیلی صحبت‌ها و ناسزاها داخل زمین رد و بدل می‌شود، اما بیرون مصاحبه نمی‌کنم. من صدبار در زمین فحش خوردم، اما نیامده‌ام بیرون و بگویم طرف به خانواده‌اش فحش داده است! زشت است این مسائل و چیزی که در زمین اتفاق افتاده را بیرون نمی‌آوریم. فوتبال است دیگر و هزار فحش هم رد و بدل می‌شود.

او در پایان درباره اینکه اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود دیدار سوپرجام فصل آینده یک دیدار انتقامی برای پرسپولیس خواهد شد، خاطر نشان کرد : برای ما برد تیم‌های دیگر مهم نیست و موفقیت تیم خودمان اهمیت دارد. همه بازی‌ها برای ما مهم است. این درست که دربی شرایطش متفاوت است، اما مقابل همه تیم‌ها با انگیزه بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
درود بر پرسپولیس قهرمان آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
هر چى تو گفتى لايق خودت اگه وريا هم گفته لايق خودش
آخرین اخبار