میزبانی یزدی‌ها از ۶ لاله‌ی گمنام

همزمان با ایام فاطمیه، ۶ شهید گمنام از شهدای دوران دفاع مقدس در شهر‌های یزد، میبد، بافق و هرات تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

میزبانی یزدی‌ها از ۶ لاله‌ی گمنامبنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: صبح روز پنجشنبه  ۲۶ بهمن ماه مراسم استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه شهید صدوقی برگزارمی شود و عصر همان روز ساعت ۱۵ استقبال و تشییع مردمی از میدان آزادی تا حسینه‌ی امیرچخماق برگزار خواهد شد.

بنی فاطمه افزود: پیکر مطهر یک شهیدگمنام دفاع مقدس که ۲۰ ساله از عملیات رمضان شرق دجله تفحص شده روز یکشنبه ۲۹ یهمن ماه ساعت ۱۵ از مسجد شهید ساداتی صفائیه تشییع و در «مرکز فرهنگی دفاع مقدس» به خاک سپرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک شهیدگمنام که ۱۸ ساله و به جا مانده از عملیات رمضان شرق بصره می‌باشد؛ پس از تشییع باشکوه صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه از مقابل ساختمان قدیم سپاه پاسداران استان یزد در میبد تشییع و در دانشکده «علوم قرآنی» بفروئیه میبد خاکسپاری می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: پیکر‌های مطهر ۲ شهید والامقام دیگر که یکی ۲۷ ساله از عملیات والفجر ۸ منطقه فاو و دیگری ۱۹ ساله منطقه زبیدا و بر جای مانده از تک دشمن است؛ روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه بعد از تشییع از مسجد صاحب الزمان (عج) در پارک «نطقی» مبارکه بافق خاکسپاری خواهند شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد گفت: همچنین در روز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس که یکی ۲۲ ساله از عملیات والفجر ۸ فاو و دیگری ۲۵ ساله از عملیات کربلای ۴ ام الرصاص هستند نیز بعد از تشییع در حسینیه صاحب الزمان هرات به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/ ا

میزبانی از 6شهید گمنام روزپنج شنبه در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار