به زودی بافق، میزبان ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس

با حضور سردار باقر زاده تشییع ۴ شهید در شهرستان بافق قطعی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از مکان‌های پیشنهادی تدفین شهدای گمنام در بافق اظهارکرد: قریب به ۲ هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام انجام شده است و یکهزارو ۴۰۰ نقطه در کشور در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند.

سردارسید محمد باقر زاده خاطر نشان کرد: در این شهرستان ۲ مکان جانمایی شده است و به زودی ۲ شهید گمنام در شهر بافق و ۲ شهید گمنام هم پارک نطقی مبارکه این شهرستان تشییع می‌شود.

وی افزود:امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی در ایام فاطمیه این شهدا در بافق تشییع شوند.

باقرزاده با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰ هزار شهید دوران مقدس کاووش شده است گفت:۴ هزارو ۲۰۰ شهید دیگر در خاک عراق هستند که بخشی ممکن است شناسایی شوند و بخش دیگری نیز از دسترس خارج شده اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان داشت:قریب به ۲ هزار نقطه در کشور عملیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام انجام شده است و یکهزارو ۴۰۰ نقطه در کشور در انتظار تدفین شهدای گمنام هستند.

باقرزاده در خصوص شناسایی شهدا از طریق DNA گفت: از تمامی نمونه‌هایی که تاکنون به مرکز پزشکی انتقال داده شده است ۱۰ درصداز طریق DNA شناسایی شده و مابقی علائم و مشخصات دیگری برای شناسایی داشته اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به عملیات تفحص در مناطق جنوب عراق خاطر نشان کرد:جست وجوی پیکر‌های شهدای دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی فاو و جزیره ام الرصاص عراق به پایان رسیده است.

وی افزود:جست وجوی پیکر‌های مطهر شهدا در مناطق عملیاتی جزیره فیاض و دیگر جزایر اروند رود در دستور کار نیزقرار گرفته است.
باقر زاده تصریح کرد:تاکنون ۱۷ شهیدگمنام در سه منطقه شهرستان بافق تدفین شده اند.

گفتنی است:سردار باقرز زاده صبح امروز در سفر بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و در نشستی با اعضای هیات امنای شهدای گمنام این شهرستان بر ضرورت فراهم نمودن زمینه تشییع باشکوه و مستند و بهرمندی معنوی همگان از شهدای گمنام تاکید کرد.


انتهای پیام/ ا

تشییع 4شهیدگمنام در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار