یزد؛

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام

پیکر مطهر شهید گمنام عملیات بدر در شهرستان میبد تشییع و در دانشگاه آیت‌الله حائری میبد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  پیکر یکی دیگر چهار شهید گمنامی که طی هفته جاری به استان یزد منتقل شده‌اند امروز در میان حزن و اندوه مردم شهرستان میبد تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر این شهید گمنام که سن وی 25 سال تشخیص داده شده از تفحص‌های انجام شده در منطقه شرق دجله به دست آمده و در عمیات بدر به شهادت رسیده است.

این شهید والامقام امروز در شهر میبد و پس از آن به سمت دانشگاه آیت‌الله حائری تشییع شد و جمعیت بسیاری از مردم میبد، مسؤولان، دانشجویان،‌ اساتید و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم حضور داشتند.

پیکر این شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه آیت‌الله حائری میبد به خاک سپرده شده و از این پس مزار این شهید، زیارتگاه دانشجویان ولایی و انقلابی خواهد بود.

روز گذشته نیز پیکر یک شهید گمنام در دانشکده شهید مطهری تفت تشییع و خاکسپاری شد و فردا نیز قرار است پیکر دو شهید دیگر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حسینیه مرکزی مروست به خاک سپرده شود.

به گزارش فارس، تا پیش از این استان یزد میزبان 144 شهید گمنام بود که با میزبانی از چهار شهید جدید، شهدای گمنام دفن شده در استان یزد به 148 نفر رسیدند.

انتهای پیام/ ی











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار