انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز به محدوده انار

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، از انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز به محدوده انار خبر داد.

حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به اینکه ابتدا جدیت لازم برای اجرا ایستگاه شهید مدنی مهریز وجود داشت، گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری مقرر شد تنها یک ایستگاه مجهزتر در محدوده انار نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل اجرا شود تا انجام بازرسی زودتر و آسان‌تر برای مردم اجرا شود

وی در خصوص سرانجام ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز عنوان کرد: قرار بود این ایستگاه در هفته دولت فاز اول آن افتتاح شود، منتهی در راستای برخی مصوبات انجام شده برای استان کرمان مقرر شد اجرای ایستگاه در منطقه انار صورت گیرد.

حجت الاسلام پورخاقان گفت: با توجه به اینکه جای قبلی که برای ایستگاه جانمایی شده بود در نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل بود تردد نیرو‌ها مشکل بود، همچنین قبلا نیز تصویب شده بود که ایستگاه ایست و بازرسی در محدوده انار ایجاد شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از موازی کاری و جلوگیری از اجرای دو ایست بازرسی نزدیک به هم در دو منطقه که سبب مشکلات برای رانندگان می‌شد مقرر شد یک ایستگاه کاملا مجهز در منطقه انار ایجاد شود.
 
حجت الاسلام پورخاقان تأکید کرد: اجرای ایستگاه در محدوده انار مصوب شده است و منتظر هستیم که با تأمین اعتبار بودجه لازم، ساخت ایستگاه ایست و بازرسی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار