ارسال ۹۰۰ اثر به جشنواره نوجوان سالم در یزد

رئیس اداره امور تربیت آموزش و پرورش استان یزد، از ارسال بیش از ۹۰۰ اثر به جشنواره نوجوان سالم در استان خبر داد.

 سعید حیدری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان سالم در استان گفت: یکی از اهداف آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم دانش‌آموزان، راهنمایی آنها برای داشتن زندگی سالم و به‌دور از آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل آموزش و پرورش با همکاری سازمان‌های مربوطه، اقدام به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات متنوع و آموزنده‌ای برای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف می‌کند، یکی از مهمترین این جشنواره‌ها، طرح «نوجوان سالم» است که هر ساله با همت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: این جشنواره با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پُرخطر در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای ویژه فرهنگیان و ابتکارات جامعه‌محور ویژه مدارس دارای کانون یاریگران زندگی برگزار شد.

حیدری با اشاره به ارسال بیش از ۹۰۰ اثر در قالب‌های مختلف جشنواره شامل نقاشی، شعر، مقاله، عکس با هوش مصنوعی، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، موشن‌گرافی، ایده‌پردازی، خلق کاراکتر، الگو و فنون آموزش و تدریس پیشگیری و... به دبیرخانه استانی اظهار کرد: این آثار توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۳۱ رتبه در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار