مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد خبر داد؛

ارائه تسهیلات به مالکان خسارت دیده از سیل در روستای قطرم

نادریان زاده گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند، پرداخت می‌شود.

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد. 

او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی‌ها بند‌های خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

او عنوان کرد: زیر ساخت‌های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و... آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

گفتنی است نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار