برگزاری کارگروه توسعه شهرستان بافق

جلسه کارگروه توسعه بخش مرکزی بافق با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با هدف بررسی مشکلات و اولویت‌های شهرستان و روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه شهرستان گفت: در این جلسه مهمترین اولویت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های مسئول گزارش دادند.

او افزود: یکی از اتفاقات امسال این بود که باند دوم راه زرند-بافق، کد ملی گرفت و برای آن بودجه گذاشته شد و باند دوم بافق-بهاباد نیز در جدول لیست بودجه قرار گرفت. 

صباغیان بیان کرد: برای پهنه ریلی نیز قرار شد با معاون عمرانی استانداری، باتوجه به موافقت راه آهن، جلسه‌ای برگزار شود و دستگاه‌های مسئول، واگذاری زمین را انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: مشکل برق مسیر راه زرند به بافق نیز باتوجه به مجتمع‌های رفاهی و دستگاه‌های خدمات رسان بین راه که نیاز به برق دارند، قرار شد جلسه‌ای هفته آینده با دستگاه‌های مربوط برای حل این مشکل گذاشته شود.

مهمترین مسائل روستا‌ها نیز، موضوع گاز و راه قطرم و شادکام است که قرار شد با معادن و واحد‌های تولیدی در این مسیر و همچنین مشارکت‌های مردمی و فرمانداری، جلسه‌ای گذاشته شود و برای اعتبار این مسیر تصمیم گیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار