در هفتمین روز از دهه فجر؛

افتتاح ۱۸۷ طرح اقتصادی و عمرانی در الیگودرز

فرماندار الیگودرز از افتتاح ۴۳ میلیارد تومان طرح اقتصادی و عمرانی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احسان جهانیان صبح چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه امروز ۴۳ میلیارد تومان پروژه با حضور استاندار در الیگودرز بهره برداری می‌شود، گفت: این مقدار پروژه در قالب ۳۴ طرح شاخص افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار برای دهه فجر در الیگودرز پیش بینی شده بود، تصریح کرد: از ابتدای دهه فجر برخی از این طرح ها بهره برداری شده است.

فرماندار شهرستان الیگودرز با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها در حوزه درمان، آب، برق، مخابرات و تعاونی‌ها هستند، افزود: برخی از پروژه‌های این شهرستان نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارند از جمله دانشکده پرستاری الیگودرز که ۹۴ درصد پیشرفت داشت، اما از لیست پروژه‌های افتتاحی حذف شدند تا به بهره برداری کامل برسند.

جهانیان با اشاره به اینکه تاکنون ۷۸ درصد سهم الیگودرز در اشتغالزایی محقق شده است، یادآور شد: سهم شهرستان الیگودرز در اشتغالزایی ۲۲۰۰ نفر است.

وی به بخش تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در الیگودرز اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌ها در این حوزه فراهم است و به طور کامل اطلاع رسانی شده و روستاییان برای دریافت تسهیلات با بهره بانکی ۶ درصد در حال ثبت نام هستند.

فرماندار الیگودرز گفت: یش از ۱۰ میلیارد اعتبار در این حوزه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/د

۴۳ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در الیگودرز افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار