امام جمعه سلسله مطرح کرد؛

تحریم اقتصادی هم نتوانست به روحیه انقلابی گری ملت ایران خدشه ای وارد کند

امام جمعه سلسله گفت: تحریم اقتصادی نیز نتوانست روحیه انقلابی گری را لغو کند، چون مردم نظام را از خود می‌دانستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی صبح امروز در آیین افتتاح فاز نخست کریدور غرب به جنوب محور خرم‌آباد_ نورآباد گفت: موفقیت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم زیر پرچم ولایت فقیه بوده است.

وی با بیان اینکه در کشور نیازمند پنج هزار کیلومتر جاده هستیم، افزود: امروز به برکت انقلاب شاهد شکوفایی و پیشرفت کشورهستیم و این در حالی است که دشمن ما را در بن‌بست قرار داده است.

امام جمعه سلسله گفت: واژه شهادت شهامت را برای جوانان ایران ایجاد کرد و تحریم اقتصادی نیز نتوانست روحیه انقلابی گری را لغو کند، چون مردم نظام را از خود می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ایران برای ملت شریف خود تلاش می‌کنند، بیان کرد: دشمن سیاه نمایی، یاس و ناامیدی را به مردم‌تزریق می‌کند. همانطور که جاده می‌سازیم باید به دل‌های جوانان هم رسیدگی کنیم.

موسوی گفت: همانطور که جاده می‌سازیم باید به دل‌های جوانان هم رسیدگی کنیم؛ روزی دشمن موفق می‌شود که بین مردم و مسئولان اختلاف بیفتد.

وی اتحاد و انسجام را مورد تاکید رهبر انقلاب دانست تصریح کرد: افشاگری پشت سر مردم حرف زدن است و اگر حرف راست باشد غیبت حرام است و یا دروغ که تهمت است.

امام جمعه سلسله اظهارداشت: روشنگری جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با استکبار فراگیر شده است که به سمت آرمان‌های انقلاب در راستای تحقق منویات رهبر گام برداریم.

انتهای پیام/د

تحریم اقتصادی نتوانست روحیه انقلابی‌گری را از ملت ایران بگیرد

برچسب ها: امام جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار