توسعه روابط قضایی با دیگر کشورها نیاز به همراهی بیشتر دولت و قوه قضائیه دارد

وزیر دادگستری گفت:توسعه روابط قضایی با دیگر کشورها با همراهی دولت و قوه قضائیه سال آینده افزایش می‌یابد که برای ابعاد قضایی کشور و همچنین زندانیان اقدام مطلوبی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا آوایی، وزیر دادگستری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: انتقال و استرداد زندانیان ایرانی جزو وظایف وزارت دادگستری است و بین کشورهای مختلفی این کار اتفاق افتاده است.

وی افزود: این موضوع کمکی برای آسایش خانواده‌های زندانیان است چراکه برخی از کشورها، زندان‌هایش طوری است که زندانیان آزار زیادی می‌بینند.

وی با بیان اینکه موضوع نقل و انتقالات جزو برنامه‌های وزارت دادگستری است و در حال‌ توسعه آن هستیم، افزود: بین تعدادی از کشورها این کار انجام‌ شده و امسال آن را ادامه می‌دهیم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه این روابط را در سال آینده حتماً گسترش خواهیم داد، افزود: با همراهی دولت و قوه قضاییه هر چه ما بتوانیم توسعه روابط قضایی را با کشورهای مختلف داشته باشیم برای ابعاد قضایی کشور و همچنین زندانیان اقدام مطلوبی است.

آوایی به تعداد محکومین منتقل‌ شده به ایران اشاره کرد و گفت: از برخی کشورها 20 تا 30 نفر نقل و انتقالات صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: آمار دقیقی از تعداد زندانیان انتقال داده‌ شده به ایران در دسترس نیست و به‌زودی و در مصاحبه‌های خبری آمار کامل آن را ارائه خواهم داد.

انتهای پیام/د

توسعه روابط قضایی با دیگر کشورها

برچسب ها: دادگستری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.