سازمان جهاد کشاورزی لرستان؛

ثبت نام ۱۴۰ هزار کشاورز لرستانی در سامانه جامع پهنه‌بندی

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۱۴۰ هزار نفر از بهره‌برداران استان لرستان ثبت سامانه جامع پهنه بندی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار ظهر امروز در همایش تجلیل از کشاورزان نمونه استان لرستان که با حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان و جمعی از مدیران استان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد گفت: این مراسم در جهت تقدیر از تلاش تولیدکنندگانی است که در طول یکسال گذشته با اقدامات ارزشمند خود منشأ خیروبرکت در استان شدند.

وی افزود: ۵۰ کشاورز و تولیدکننده نمونه در استان وجود دارد که در بخش‌های مختلف و با اقدامات و تلاش‌های فنی و اصولی خود از منابع و امکانات به نحو مطلوب و شایسته‌ای استفاده کردند و سبب امنیت غذایی، تولید، درآمد و اشتغال در استان شدند.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: بر اساس آخرین آماری که از سامانه پهنه بندی داریم، حدود ۱۴۰ هزار نفر بهره‌بردار داریم که امیدواریم زمانی این اتفاق بیفتد که ۱۴۰ هزار نفر را نمونه ببینیم.

وی افزود: تولیدکنندگانی که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند، کسانی هستند که بادانش خوب و استفاده از امکانات و به‌کارگیری مسائل آموزشی به نحو مطلوب از امکانات استفاده کردند و اعداد و ارقام نشان از نمونه بودن این افراد در زیر بخش‌های مختلف دارد.

در پایان این مراسم ۵۰ بهره بردار نمونه لرستانی در بخش کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/د

۱۴۰ هزار کشاورز لرستانی ثبت سامانه جامع پهنه‌بندی شدند

برچسب ها: کشاورزی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.