افتتاح پایانه مسافربری لرستان

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد از افتتاح پایانه مسافربری لرستان فردا با حضور وزیر دادگستری خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد فتحی بیرانوند رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت: ترمینال برون‌استانی لرستان فردا با حضور وزیر دادگستری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پایانه مسافربری لرستان از سال ۹۲ آغازشده است افزود: این طرح عمرانی خدماتی بااعتباری بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: وجود پایانه مسافربری از تردد اتوبوس‌ها در داخل شهر جلوگیری کرده و این امر تأثیر بسزایی در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و پیشگیری از سرگردانی مسافران دارد.

وی به امنیت بالای پایانه مسافربری استان در مرکز شهر و حضور نیروی انتظامی، مسیر دسترسی مناسب و قابل توسعه، نزدیکی به ورودی و مرکز شهر و دارا بودن محوطه بزرگ با ظرفیت مناسب اشاره کرد و گفت: این طرح قابلیت پوشش دهی تمامی تعاونی‌های سطح شهر را دارد و به امکانات و تجهیزاتی همچون پمپ‌بنزین، تعمیرگاه، کارواش و رستوران مجهز است.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: با توجه به طراحی‌های صورت گرفته در آینده پیش رو مسیر‌های دسترسی این پایانه اصلاح خواهد شد تا تردد اتوبوس‌ها و مسافران در مسیر این پایانه راحت‌تر انجام شود.

انتهای پیام/م

پایانه مسافربری لرستان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار