لرستان؛

استقرار ۱۶ پایگاه امدادی در سطح جاده‌های لرستان

مدیرکل حمل ‌ونقل و پایانه‌های لرستان گفت: ۱۶ پایگاه امدادی با ۵۵ وسیله نقلیه و ۵۵ امدادگر در سطح جاده‌های استان لرستان مستقر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رحمانی بابیان اینکه دو شرکت امداد خودرو دارای مجوز قانونی اداره حمل‌ونقل در سطح استان لرستان فعال است گفت: شرکت‌های امداد خودرو با در اختیار داشتن 55 وسیله نقلیه و 55 امدادگر به‌صورت ثابت در 16 پایگاه امدادی در سطح جاده‌های استان استقرار دارند و خدمات لازم را به رانندگان و مسافران ارائه می‌دهند.

وی افزود: در چهارماهه نخست امسال 716 خودرو از امدادهای فنی در محورهای مواصلاتی استان لرستان بهره‌مند شدند که از این تعداد 159 دستگاه در محل تعمیر شد، 472 دستگاه به تعمیرگاه منتقل و 84 دستگاه نیز با مشاوره تلفنی رفع نقص شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان افزود: هزار و 852 دستگاه انواع وسیله نقلیه در بخش حمل‌ونقل مسافر فعالیت دارند که 227 دستگاه اتوبوس، 745 مینی بوس و 871 سواری کرایه در استان لرستان وجود دارد و سه هزار و 315 راننده برای خدمات‌رسانی به مسافران فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه میانگین عمر اتوبوس‌ هفت سال، مینی‌بوس 29 سال و سواری کرایه 11 سال است گفت: 75 شرکت حمل‌ونقل مسافری در استان وجود دارد و در 10 پایانه مسافربری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.