با حضور وزیر دادگستری؛

بهره برداری از راه‌های روستایی در شهرستان سلسله

فرماندار سلسله گفت: ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلسله با حضور وزیر دادگستری امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فلاح نژاد صبح امروز در آیین افتتاحیه یک قطعه از کریدور غرب به جنوب محور خرم‌آباد_نورآباد، که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این پروژه شامل ۵ کیلومتر چهار خطه و ۱۴۵ راه روستایی است که ۱۲ کیلومتر درشهرستان سلسله قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت سلسله ۷۵ هزار نفر است، افزود: شهرستان سلسله قابلیت فراوانی در بخش کشاورزی دارد و در صورت فعلیت رسیدن ظرفیت‌ها می‌توان شاهد بالندگی آن باشیم.

فرماندار سلسله عنوان کرد: اگر تاکنون از این ظرفیت‌ها غافل بودیم بن بست بودن شهرستان و نبود راه ارتباطی بوده و این در حالی است که راه نقش مهمی در پیش شرطی ایجاد باقی امکانات است.

وی بیان کرد: در مرکز لرستان و کرمانشاه یک جاده خاکی وجود داشت که در ایامی از سال ارتباط آن‌ها قطع می‌شد، اما با تلاش مسئولان قسمت بزرگی از این راه چهار خطه شده و کل مسیر در دستور کار است.

فلاح نژاد گفت: کریدور شماره ۱۰ از شمال به جنوب در غرب کشور می‌گذرد که قطعه‌ای که امروز افتتاح می‌شود که کار موثری در راستای توسعه استان و شهرستان است.

وی افزود: طرح امروز قطعه‌ای از این راه است که با تکمیل آن شاهد آبادانی استان و شهرستان سلسله خواهیم بود.

انتهای پیام/د

راه‌های روستایی شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.