امسال ۶۵۰میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های لرستان واریزشد

مدیر کل امورمالیاتی لرستان از واریز حدود ۶۵۰ میلیارد ریال از عوارض وصولی ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در ده ماهه ابتدای امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا محمدی مدیر کل امورمالیاتی لرستان اظهار داشت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده گامی ارزنده برای توسعه مناطق شهری و روستایی و افزایش رفاه عمومی مردم محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: در ده ماهه ابتدای امسال در حدود ۶۵۰ میلیارد ریال از عوارض وصولی ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است که از این رقم حدود ۴۳۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های استان واریز شده و افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال سهم دهیاری‌های استان بوده است که این اعتبار نقش موثری در عمران و آبادانی روستا‌ها داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان با بیان اینکه مالیات ارزش افزوده یک نوع مالیات ملی و محلی است، خاطر نشان کرد: از نتایج مثبت این مبالغ واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان می‌توان به ساخت بوستان‌ها و معابر شهری و زیباسازی آن‌ها در سطح استان و شهرستان‌های تابعه اشاره کرد.

محمدی در خصوص برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر، برای حمایت از بخش تولید، گفت: برای مالیات آن بخش از تولید کنندگان که در مضیقه مالی هستند از ابزار‌ها و امکاناتی که در قانون پیش بینی شده از جمله تقسیط و تخفیف مالیات استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/م

واریز ۶۵۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های لرستان در سال جاری

برچسب ها: شورای شهر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.