۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در شهرستان دشتی افتتاح و اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان دشتی گفت:در دهه فجر امسال ۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در شهرستان دشتی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در شهرستان دشتی افتتاح و اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های راهسازی در شهرستان دشتی با تبریک ایام‌الله دهه فجر به افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه فجر امسال 31 پروژه عمرانی با اعتبار 348 میلیارد ریال در شهرستان دشتی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی از افتتاح 18پروژه با اعتبار 251 میلیارد ریال در این ایام خبرداد و خاطر نشان کرد: سالن ورزشی زیارت ساحلی، پروژه‌های برقرسانی، عمران شهری، آب روستایی، گاز رسانی به روستاها، آبیاری تحت فشار و مرکز جامع سلامت شهید الیاس احمدی از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دشتی است.

نادری با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر 13 پروژه عمرانی با اعتبار 97 میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود خاطر نشان کرد: گاز رسانی به صنایع شهرستان دشتی یکی از مهمترین پروژه هایی است که عملیات اجرایی آنها در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

فرماندار دشتی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته مجموعه راه و شهرسازی در سطح شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های نیمه تمام زیادی در حوزه راه در شهرستان وجود دارد که با توجه به اهمیت آنها می طلبد هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه‌ها اعتبارات شهرستانی به تنهایی جوابگوی نیست تاکید کرد: اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه‌های راهسازی دشتی جوابگو نیست که در این راستا باید اعتبارات ملی به آنها تزریق شود.

نادری، محور ناصری- شنبه، کاکی-شیخیان، پلیس راه-عربی، باغان –سرچشمه و گزدراز- شیخیان‌ها را از جمله محورهای در دست اجرا دانست و افزود: در چهار سال گذشته با وجود همه مشکلات و کمبودها کارهای خوبی در حوزه راه به خصوص راه‌های اصلی در سطح شهرستان صورت گرفته و با رفع نقاط حادثه خیز شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ م

طرح‌های نیمه تمام راهسازی دشتی با اعتبارات ملی تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.