در ایام دهه فجر:

بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا اجرا می‌شود

استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیاتی اجرایی آن آغاز می‌شود.

بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند امشب در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه جشن‌های دهه مبارک فجر بعداز ایام فاطمیه در استان بوشهر آغاز می‌شود اظهار داشت: جشن‌های دهه فجر از 16 بهمن پایان ایام فاطمیه در استان بوشهر آغاز می‌شود که باید از این فرصت برای نشاط و شادابی جامعه حداکثر استفاده شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات انجام شده  به جامعه افزود: از ظرفیت دهه فجر برای انعکاس خدمات انجام شده در بخش‌‌های مختلف در راستای نشاط و شادابی جامعه استفاده شود.

استاندار بوشهر، بر ضرورت شرکت همگان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن  تاکید کرد و افزود:  ان‌شاالله با مشارکت حداکثری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با توجه به حساسیت زمان، ضمن خشنودی دوستان نظام، زمینه ناامیدی دشمنان فراهم شود.

گراوند با تاکید بر توجه به رفع مشکلات مردم با ارائه راهکارهای لازم تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و تحقق مطالبات آنان مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی، با قدردانی از خدمات صدا و سیمای استان بوشهر افزود:  خدمات صدا و سیمای استان بوشهر در راستای اهداف انقلاب  در ایجاد امید آفرینی و نشاط در جامعه  مورد تقدیر و سپاس است.

استاندار بوشهر از خدمات  اصحاب رسانه‌‌ و مطبوعات استان بوشهر قدردانی کرد و افزود: اصحاب رسانه و صدا وسیما در ایجاد امید و نشاط جامعه تلاش وافری انجام می‌دهند که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

گراوند با بیان اینکه در دهه فجر طرح‌های مهم تولیدی و عمرانی در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح  می‌شود تصریح کرد: در ایام دهه فجر بیش از 700 میلیارد تومان پروژه عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیاتی اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی، بیان کرد: علاوه بر این، پروژه‌های مهمی در بخش صنعت و تولید آماده بهره برداری است که ان‌شالله بعداز دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: میز خدمات در همه ادارات استان بوشهر فعال است ولی نباید ارتباط مدیران با مردم در تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان کم رنگ شود که در این راستا ملاقات عمومی مدیران با مردم مورد تاکید است.

گراوند با بیان اینکه خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف ارائه شده است افزود: در حوزه صنعت و تولید، 55 واحد تولیدی و صنعتی که قبل از سال 1392 تعطیل شده بود با ارائه راهکارها و تسهیلات لازم فعال شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به روستاهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: قبل از دولت یازدهم 103 روستای استان بوشهر دارای شبکه گازرسانی بود که  اکنون تعداد روستاهای دارای شبکه گاز به 386 روستا افزایش یافته است.

استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه گذاری 173.4 میلیارد تومانی در عرصه اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی بیان کرد: قبل از سال 92 حدود 16.9 میلیارد تومان در طرح گازرسانی روستایی در استان بوشهر هزینه شد که اکنون این رقم به 173.4 میلیارد تومان افزایش یافته است.

گراوند از افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: سال 1392 تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر 900 تخت بود که با افتتاح  و طرح‌های در دست اجرا به بیش از 1513 تخت افزایش یافته است.

وی، با اشاره به افزایش بزرگراه در استان بوشهر بیان کرد: طول بزرگراه‌ها در استان بوشهر 560 کیلومتر بود که به 678 کیلومتر  و راه اصلی از 568 کیلومتر به 608 کیلومتر و راه روستایی از 2165 کیلومتر به 2345 کیلومتر افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح و اجراء می‌شود

برچسب ها: دهه فجر ، صنعت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.