افتتاح ۳۰۵ پروژه عمرانی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از افتتاح 305 پروژه عمرانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در ایام دهه فجر پروژه‌هایی به ارزش 305 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود و این در حالی است که 5 هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح است.

افتتاح ۳۰۵ پروژه عمرانی در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان گناوه با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت ایام فاطمیه(س) و با تاکید بر معرفی خدمات ارائه شده در راستای رفاه مردم اظهار داشت: خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف در جامعه اجرایی و افتتاح شده که باید این دستاوردها به مردم معرفی و شناسانده شود چراکه دشمن در راستای ناامید کردن مردم تلاش‌های زیادی انجام می‌دهد.

وی، امیدآفرینی در بین مردم را از رویکردهای مهم  اجرای برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: خدمات گوناگونی در عرصه زیرساخت‌های مورد نیاز جامعه در راستای تحقق مطالبات مردم انجام شده که برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان باید برای امیدآفرینی بازگو و معرفی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایجاد یاس، بدبینی و ناامیدی در جامعه از اهداف مهم دشمنان است خاطر نشان کرد: امسال در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده و طرح‌های در دست ساخت هم در این راستا است.

گراوند، ظرفیت گناوه را در حوزه اقتصاد و اشتغال بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این شهرستان ساحلی از قابلیت‌های مهمی در حوزه صنایع، آبزی‌پروری، تجارت دریایی و تولیدی برخوردار است که توسعه صنایع وابسته به آبزیان در اولویت برنامه‌ها است.

وی، با بیان اینکه نشست‌ها با فعالان اقتصادی با رویکرد شعار امسال است افزود: تمام برنامه‌ها و نشست‌های مسئولان استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و بر اساس این رویکرد برنامه‌ریزی می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح 305 پروژه عمرانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در ایام دهه فجر پروژه‌هایی به ارزش 305 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود و این در حالی است که 5 هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح است.

گراوند، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: تولید، اشتغال و طرح‌های اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی محقق نمی‌شود چراکه شرط رونق کسب و کار حضور بخش خصوصی و مردم در این عرصه است که باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی بسترهای لازم را فراهم کنند.

وی، با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان گناوه افزود: تشکیل کارگروه تخصصی با مشارکت بخش خصوصی، شیلات، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و صنعت و معدن برای بررسی و حل مشکلات تولیدکنندگان امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/م

۵۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر آماده افتتاح است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.