افتتاح یا آغاز اجرای ۴۶۸ طرح در دهه مبارک فجر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۴۶۸ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

افتتاح یا آغاز اجرای ۴۶۸ طرح در دهه مبارک فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر بر ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تاکید کرد و اظهار داشت: خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف در راستای تحقق مطالبات مردم و افزایش رفاه نسبی انجام شده که باید این دستاوردها به جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر برنامه‌های گوناگون در استان بوشهر برای اجرا تدوین شده است گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و یا آغاز ساخت طرح‌ها از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان بوشهر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح یا آغاز اجرای 468 طرح در دهه مبارک فجر در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:468 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 720 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

باستی با اشاره به افتتاح 335 طرح عمرانی در این ایام مبارک بیان کرد: در دهه مبارک فجر 335 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار بیش از 385 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح 28 طرح تولیدی اقتصادی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در ایام دهه فجر 307 طرح عمرانی با 3 هزار میلیارد ریال، و 28 طرح تولیدی اقتصادی با اعتبار افزون بر 820 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به آغاز اجرای 133 طرح عمرانی در استان بوشهر بیان کرد: در این ایام 133 طرح با اعتبار 335 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و در مجموع در دهه مبارک فجر امسال 468 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 720 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

باستی با بیان اینکه طرح‌های یاد شده با مشارکت 58 دستگاه اجرایی در 10 شهرستان استان اجرا شده خاطر نشان کرد: از 335 طرح افتتاحی، 198 طرح آن در حوزه شهری و 137 طرح دیگر در حوزه روستایی است که نشان می‌دهد با وجود نسبت جمعیتی 30 درصدی روستایی به 70 درصد شهری در استان، فاصله سرمایه‌گذاری و حجم طرح‌ها در شهرها و روستاها به هم بسیار نزدیک است.

وی از آغاز ساخت دو طرح در حوزه آبرسانی در شهرستان تنگستان و دشتی خبرداد و گفت: عملیات اجرایی سد خائیز و خط انتقال سد باغان با اعتباری افزون بر 140 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

معاون استاندار بوشهر، افتتاح طرح‌های تقویت شبکه توزیع برق، حمل و نقل جاده‌ای و راهسازی، ورزش، کشاورزی،آب و فاضلاب و درمان از جمله طرح‌های شاخص نام برد.

انتهای پیام/م

۳۳۵ طرح اقتصادی و عمرانی افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.