برنامه‌های دهه فجر امسال با برنامه مردم محوری و حرمت ایام فاطمیه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از صدور حکم مسئولان ستاد دهه فجر در ۴۰۰ روستای استان بوشهر خبرداد و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با برنامه مردم محوری و حرمت ایام فاطمیه در ۳۷ شهر و ۴۰۰ روستای استان برگزار می‌شود.

برنامه‌های دهه فجر امسال با برنامه مردم محوری و حرمت ایام فاطمیه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر امروز درمراسم گرامیداشت  12 بهمن آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ملت و اسلام، عزت، غیرت، کرامت و شخصیت داد اظهار داشت: وحدت کلمه رمز و  ازخودگذشتگی و یکپارچگی عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی مسیر پر پیچ و خم را با اقتدار طی کرد تصریح کرد: جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته مسیر پر پیج و خم را با وحدت و اقتدارطی کرد و امروز ایران اسلامی یکی از مقتدرترین کشور جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بعد از 39 سال روحیه مردم همچنان انقلابی است گفت:  مردم استان بوشهر با اجرای برنامه‌های مختلف، تحقق آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را  اعلام می‌کنند.

شفیعی با بیان اینکه ایام دهه فجر و حضور گسترده مردم و مسئولان نشان از اقتدار و صلابت انقلاب است افزود: مسئولان و مردم با حضور در صحنه‌های مختلف ضمن نشان دادن اقتدار  ایران اسلامی، مدافع ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی از صدور حکم مسئولان ستاد دهه فجر در 400 روستای استان بوشهر خبرداد و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با برنامه مردم محوری و حرمت ایام فاطمیه در 37 شهر و 400 روستای استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان کرد: ارزشهای انقلاب اسلامی باید همواره بازخوانی و به نسل جوان منتقل شوند که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین شده است.

شفیعی تجدید میثاق مسئولان با آرمان‌های امام راحل، شهدای والامقام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی به یاد استقبال با شکوه ملت ایران از ورود امام راحل، به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و لنج‌ها، دوچرخه‌سواری و اسکیت سواری از فرودگاه بین المللی بوشهر تا میدان رئیسعلی دلواری همزمان با  بازگشت حضرت امام (ره) به میهن گرامی را از برنامه‌های مهم در 12 بهمن دانست.

انتهای پیام/م

روحیه مردم همچنان انقلابی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.