برجام نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیست

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیست افزود: برجام نه تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی حل نکرد بلکه مشکلات گوناگون دیگری ایجاد کرد و این در حالی است که برخی دنبال اجرای فاز‌های بعدی برجام هستند. عضو

امنیت در سایه سار ولایت فقیه محقق شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین صفار‌هرندی صبح امروز در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، استان بوشهر را استانی ولایت‌مدار دانست و اظهار داشت: استان بوشهر نشان پر افتخار ولایت‌ مداری با تاسی از اهل بیت(ع) در تاریخ طولانی  برسینه دارد و این و دلدادگی مردم استان بوشهر نسبت به ولایت زبان‌زد است.

وی، با تسلیت ایام فاطمیه، 12 بهمن را یادآور بازگشت ظفرمندانه و با شکوه فرزند خاندان عصمت و طهارت(ع) حضرت امام خمینی(ره) دانست و خاطر نشان کرد: برجستگی امام راحل چنان بود که شاید بعد از ائمه اطهار(ع) جهان انسانی با این منزلت و عظمت به خود ندیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری به این نکته که انقلاب اسلامی به بلوغ و نقطه اقتدار رسیده است تصریح کرد: ان‌شاالله با روندی که انقلاب اسلامی در پیش دارد به نهضت و قیام امام زمان(عج) متصل می‌شود.

صفارهرندی با بیان اینکه مبارزان زیادی در قالب گروه‌ها و جریان‌های مختلف قبل از انقلاب وجود داشتند خاطر نشان کرد: این گروه‌ها که ارتباطی با مردم نداشتند و تفکر خاص خودشان در سر می‌پروراندن درصدد اتصال خودشان با امام راحل بودند ولی امام(ره) با دور اندیشی متوجه برنامه‌ها و تدابیر آنها شد و به آنها اجازه ارتباط نمی‌داد.

وی با بیان اینکه درخشش امام راحل در میان سایر افرادی که خود را انقلابی می‌دانستند روشن و مشخص بود تصریح کرد: توانایی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در میان دیگر مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چنان درخشش داشت که نگاه تمام جهان را به خود معطوف کرده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سیطره ولایت چنان بود که هدایت جامعه را در ایران و دیگر کشورها بر عهده داشت افزود: امام راحل چنان تحولی در جامعه ایجاد کرد که جهان را  متحول کرد و دشمن درصدد ایجاد توطئه‌هایی علیه نظام اسلامی شد.

وی با  اشاره به نقش مهم ولایت فقیه در تحقق اهداف نظام افزود: هر جا از ولایت فقیه و رهبری پیروی کرده‌ایم به سروری رسیدیم و هر جا از نااهلان پیروی کردیم جامعه به انحراف کشیده شد.

صفار هرندی با بیان اینکه یک مقاومت منطقه‌ای علیه استکبار شکل گرفته خاطر نشان کرد: رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که یک مقاومت منطقه‌ای علیه استکبار حول کلام و  منویات معظم‌له شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه راه انداختن گروه‌هایی چون القاعده،طالبان،داعش و النصره از ناحیه غربی‌ها و آمریکا برای شکستن محوریت ولایت فقیه و مقاومت اسلامی در منطقه بود خاطر نشان کرد: محوریت ولایت فقیه در ایران به گونه‌ای بوده که امروز رهبران و گروه‌های مقاومت در منطقه هم به پیروی از ولایت فقیه افتخار می‌کنند و نسخه‌ای شفابخش جز ولایت برای پیشبرد اهدافشان نمی‌بینند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رمز موفقیت ولایت فقیه را دوری از هوای نفس دانست و گفت:در  مجتهد و ولی فقیه خبری از پیروی هوای نفس نیست بلکه راه و مسیر الهی در پیش می گیرند.

وی ، ویژگی ولی فقیه و مجتهد را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به اینکه این خصوصیات در همه کس نمی‌تواند وجود داشته باشد گفت: برخی افراد در ادوار مختلف انقلاب دارای سابقه خوبی  بودند ولی به سبب اینکه از خط ولایت دور شدند و برای تامین منافع خود فتنه، شورش و نامه پراکنی می‌کنند.

صفارهرندی با بیان اینکه این افراد اسیر شهوت و شهرت، هوی و هوس هستند تاکید کرد: این اشخاص به اهداف مفسده خود دست نمی‌یابند آشوب و فتنه  می‌کنند که این موضوع در دهه 60 نهضت آزادی در زمان فشارهای صدام علیه نظام، محقق شد ولی مردم اطاعت از مردم صالح «امام راحل» را مورد توجه قرار دادند و امروز نیز  برخی با نامه پراکنی در صدد تحقق اهداف و منعفت خودشان هستند.

وی با بیان اینکه حرکات اخیر نشان داد که دشمن در اغتشاشات به اهداف خود دست نیافت گفت: با ترفندهایی که دشمنان در ادوار مختلف علیه نظام ایجاد کردند آیا این افراد که ادعا دارند می‌توانند هدایت جامعه را بر عهده بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با بیان اینکه امنیت در سایه سار ولایت فقیه محقق شده افزود: حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام لایه‌های جامعه نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نفوذ پذیر و اثرگذار است.

صفارهرندی به نقش مهم ولایت فقیه در نابودی داعش و دشمنان اسلام پرداخت و  تصریح کرد: رزمندگان  اسلام با تبعیت از ولایت فقیه داعش و جریان‌های تکفیری را شکست دادند که اگر این مهم نبود کشورهای مختلف اسلامی سقوط کرده بود که آنان راه ایستادگی و مقاومت را از ولایت فقیه آموختند.

وی با بیان اینکه این مسیر با تبعیت از ولی فقیه می‌توان یافت بیان کرد: در سوریه نقش موثر ولایت فقیه در فرزندان ولایت مانند سید حسن نصرالله و رزمندگان و نیروی مقاومت تجلی یافت که اگر این مهم  وجود نداشت دمشقی در کار نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جلوگیری از نفاق و پراکندگی با توجه به منویات ولایت فقیه و امامت محقق می‌شود  افزود: این پیوند آسمانی سبب جلوگیری از نابودی می‌شود چراکه هر کس در مسیر رهبر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه قرار گرفت سقوط نمی‌کند.

صفار هرندی به موضوع برجام اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن اجازه برای مذاکره تذکرات لازم ارائه کردند گفت: برخی‌ها که ادعا می‌کردند که تحقق برجام مشکلات اقتصادی و معیشتی حل می‌کند با وجود همراهی با آنان، امروز شاهدیم که برجام چه تاثیری در جامعه و زندگی مردم دارد.

وی، با بیان اینکه برجام نسخه شفابخش نیست تصریح کرد: فاز نخست برجام محقق نشده ولی برخی به دنبال در دست گرفتن  اجرای فازهای بعدی برجام  هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه استکبار جهانی آمریکا برای نابودی یک کشور ابتدا سلاح‌های آن نابود می‌کند تصریح کرد: بر اساس تجربیات گذشته، آمریکا برای تخریب و نابودی یک کشور ابتدا آن کشور را خلع سلاح می‌کند و سپس طبل جنگ را می‌کوبد که در کشورهای مختلف این مهم محقق شده است.

صفار هرندی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی قصد دارند اقتدار ایران در منطقه را خدشه‌دار کنند تاکید کرد: نابود کردن موشک‌های ایران از سناریوهای آمریکا و ایادیش در منطقه است که بتواند به اهداف خود دست یابد.

وی تاکید کرد: باید مواظب آمریکا بود او هرجا وارد جنگ شده ابتدا آن کشور را خلع سلاح کرده و سپس به آن کشور لشکرکشی نظامی می‌کند.

انتهای پیام/م

برجام نسخه شفابخش نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.