مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

ملت ایران همواره پشتیبان تمام قد ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه فتنه‌گران سال ۸۸ پرچم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) آتش زدند گفت: ملت ایران همواره پشتیبان تمام قد ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی هستند.

ملت ایران همواره پشتیبان تمام قد ولایت فقیه و نظام اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد کریمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با بیان اینکه طراحی استکبار جهانی برای براندازی نظام اسلامی است اظهار داشت: سناتورهای آمریکایی در جلساتشان علناً اعلام کرده‌اند که باید کاری کنیم زندگی برای ایرانیان مصیبت بار شود.

وی با بیان اینکه هدف تحریم‌ها، تغییر سیاست‌های جاری ایران نیست، بلکه هدف صدمه زدن به مردم ایران است گفت: عده‌ای در جامعه حرکات دشمن را تکرار می‌کنند که این افراد حیات کثیف سیاسی خویش را در ایجاد دو قطبی در جامعه و تعمیق شکاف میان مردم و نظام می‌دانند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، ناامید کردن مردم، متهم کردن مسئولان به دروغ و بی اعتمادی در جامعه را ابزار در دست دشمن دانست و خاطرنشان کرد: اینها دین‌شان سیاسی است به جای آنکه سیاستشان دینی باشد چرا که این افراد نه تنها تقوا ندارند بلکه با رفتار اپوزیسیون گونه خود تظاهر به انقلابی بودن می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه انقلابی‌نمایی نقطه مقابل انقلابی‌گری است به حوادث فتنه سال 88 پرداخت و با اشاره به هتک حرمت به ائمه اطهار(ع) تاکید کرد: در ذهن مردم متدین ایران اسلامی باور به آتش کشیدن پرچم‌ها و خیمه‌های اباعبدالله (ع) در روز عاشورا بسیار سخت بود اما در عاشورای 88 حرامیانی پرچم امام حسین (ع) را آتش زنند.

وی هتک حرمت به امام حسین (ع) را دست مایه فتنه‌گران در سال 88 دانست و خاطرنشان کرد: لعنت خداوند بر آنانی که به این حرکت‌ها راضی بودند و هتک حرمت امام حسین (ع) را دست مایه فتنه انگیزیشان قرار دادند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر از بروز فتنه‌های جدید در جامعه اسلامی خبر داد و افزود: هتک حرمت ها تمام نشده و در ایام اخیر با حمله به تکیه‌ها و هیئات مذهبی در نقاط مختلف کشور و به آتش کشیدن آنها فتنه انگیزی دشمن در کشور مجدداً آغاز به کار کرده است.

کریمی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان تمام قد ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی هستند گفت: همه خواص و مسئولان کشور بدانند که دو پهلو حرف زدن کمک کردن به آلودگی فضاست، این کمک به رفع فتنه و شفاف سازی نیست.

وی، شفاف سازی را دشمن، دشمن ملت دانست و افزود: مستکبران و دشمنان جمهوری اسلامی از شفاف سازی درون نظام هراس دارندو مسئولان باید شفاف سازی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/پ

پشتیبانی تمام قد ملت ایران از  ولایت فقیه و نظام اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.