مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

حماسه نهم دی خط بطلانی بر ‌افکار باطل دشمنان ‌کشید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حماسه نهم دی خط بطلانی بر افکار باطل دشمنان نظام اسلامی کشید گفت:اهداف شوم دشمنان در موضوع فتنه ۸۸ باید برای مردم بازگو شود.

حماسه نهم دی خط بطلانی بر ‌افکار باطل دشمنان ‌کشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست با فعالان عرصه دینی و مذهبی استان بوشهر با بیان اینکه  حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد اظهار داشت: نهم دی‌ماه یادآور خاطرات حماسی ملت ایران در هم پیچیدن بساط فتنه در سال 88 است.

وی با بیان اینکه  ملت ایران در 9 دی سال 88 به‌طور خودجوش حماسه‌ای ماندگار خلق کرد افزود: این حماسه با اهمیت و به جا هرگز از حافظه تاریخ پاک نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر این نکته که حضور به‌هنگام مردم در صحنه ترفند فتنه‌گران را خنثی کرد گفت:  ملت ایران در 9 دی سال 1388 با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی، یکی از پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی را در هم شکست و فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنها را مایوس کردند.

سروستانی با بیان اینکه حماسه نهم دی خط بطلانی بر اندیشه‌ها و افکار باطل دشمنان نظام اسلامی کشید خاطر نشان کرد: حماسه نهم دی متعلق به نظام اسلامی  است و به جریان و یا گروه خاصی متکی نیست.

وی، حماسه 9 دی را پیوند امت با ولایت دانست و تصریح کرد: حماسه نهم دی متعلق به هیچ جریان سیاسی و خط فکری خاصی نیست بلکه پیوند امت با امامت و ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در 9 دی سال 88 همه گروه‌‌ها و طیف‌ها برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به میدان آمدند افزود: در روز نهم دی مردم با گرایش‌ها و اندیشه‌های مختلف از همه جناح‌ها و طیف‌های سیاسی کشور در راهپیمایی تجدید میثاق با نظام اسلامی و ولایت فقیه و در حمایت از ارزش‌های اسلامی به میدان آمدند.

سروستانی، دشمن امت ایران و انقلاب اسلامی را واحد دانست و تاکید کرد: ملت و انقلاب اسلامی یک دشمن واحد که همان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است دارد که  باید همیشه در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنان مواظب و مراقب باشیم و از انقلاب خویش حفاظت و حراست کنیم.

وی با تاکید بر حضور مردم در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت:: باید اهداف شوم دشمنان در موضوع فتنه 88 برای مردم بازگو شود و به مباحث گفتمان‌های دینی در خصوص تبیین این حماسه بیشتر پرداخته شود.

انتهای پیام/پ

حماسه نهم دی خط بطلانی بر ‌افکار باطل دشمنان ‌کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.