امام جمعه برازجان

حرکت در مسیر ولایت فقیه سعادت و خوشبختی انسان فراهم می‌شود

امام جمعه برازجان با تاکید بر نقش مهم لایت فقیه در مصون ماندن جامعه و انسان از مشکلات گفت: حرکت در مسیر ولایت فقیه سعادت و خوشبختی انسان فراهم می‌شود.

حرکت در مسیر ولایت فقیه سعادت و خوشبختی انسان فراهم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در مراسم آغاز زندگی مشترک زوج جوان برازجانی با تاکید بر توجه به فرهنگ شهدا و ایثارگران اظهار داشت: این پیوند زناشویی که در این مکان مقدس و در کنار پنج شهید گمنام مدفون در  برازجانصورت گرفته پیوند مبارکی  است که سبب خوشبختی این دو زوج در زندگی شده و  امیدواریم خداوند متعال به آنها فرزندانی صالح عنایت کند.

وی با تاکید بر توجه به فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) افزود: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بزرگان دینی دارای شیوه و روش زندگی الهی  هستند که با الگو پذیری از این شخصیت‌ها زندگی انسان تا همیشه مستحکم و پایدار می‌ماند.

امام جمعه با بیان اینکه ولایت فقیه مترقی‌ترین فرهنگ الهی برای رسیدن به کمال و خوشبختی است خاطر نشان کرد: نقش مهم لایت فقیه در مصون ماندن جامعه  و انسان از مشکلات بر هیچکس پوشیده نیست و حرکت در مسیر ولایت فقیه سعادت و خوشبختی انسان را فراهم می‌کند.

مجتبی رحمانی‌فرد زوج بسیجی در این مراسم گفت: خیلی خوشحال هستم که زندگی مشترک خود را از جوار گلزار شهدا آغاز کرده‌ام و در واقع با انجام این کار با شهدا عهد بستیم که راه آنها را در همه عرصههای زندگی ادامه دهیم.

وی تأکید کرد: کسانی که میخواهند در زندگی موفق باشند لازم است که پشت سر ولی فقیه حرکت کنند چرا که ما همه امنیّت و آرامش کنونی خود را مدیون ولی فقیه و خون شهدا به ویژه شهدای گمنام هستیم.

انتهای پیام/پ

سعادت و خوشبختی انسان با  حرکت در مسیر ولایت فقیه فراهم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.