شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: در عرصه فناورهای‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند تا به اهداف مورد نظر دست یابند.

شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در جمع دست‌اندرکاران افتتاح هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در بوشهر با تبریک میلاد حضرت زینب(س) با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت دانش بنیان در جهان هر روز گام‌های جدیدی برمی‌دارد اظهار داشت: توسعه و پیشرفت در عرصه فناوری‌های نوین و دستیبابی به تکنولوژی‌های جدید هر روز نمود جدیدی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه تکنولوژی‌های جدید دارای استعداد و ظرفیت‌های بالقوه‌ای است تاکید کرد: استان بوشهر با این ظرفیت‌ها امید است در تحول سیستم‌های نوین به عنوان الگو در حوزه اجتماعی ایران مطرح شود و طلوع پرشکوهی در عرصه فناوری‌های نوین باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیشرفت و توسعه دارای مولفه‌هایی است خاطرنشان کرد: بی‌تردید یکی از مولفه‌های پیشرفت تحول در سیستم ارتباطی است که نمی‌‌توان نسبت به آن بی‌توجه و بی‌اهمیت بود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سیستم‌های ارتباطی نوین با رشد و تحول آن یک انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه ایجاد کرده است تصریح کرد: باید در این عرصه مدیریت پیشرفت این تحولات در دستور کار قرار بگیرد در غیر این صورت این تحولات ما را مدیریت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مدیریت پیشرفت را یکی از ارکان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و افزود: برای دستیابی به این حوزه، نخست شناخت آن و خودکفایی و مرجعیت در فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به پژوهش و تحقیق در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه دانشگاهی و دانش‌آموزی گفت: توجه به پژوهش در حوزه مراکز آموزشی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در تولید، توزیع و مصرف یکی از مهم ترین عامل پیشرفت است.

صفایی بوشهری اندیشیدن در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: در حوزه IT و الکترونیک اگر به روز فکر کنیم از جامعه فناوری اطلاعات و ارتباطات عقب مانده‌‌ایم بلکه باید در این عرصه فوق‌روز اندیشه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: در عرصه فناورهای‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند تا به اهداف مورد نظر دست یابند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر کمک مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: یک مدیریت کارآمد نیاز یک شبکه قوی نظارتی، ارتباطی و اطلاعاتی است چرا که در این عرصه مراکز عرصه ارتباطات باید به سه موضوع سرعت، دقت و امنیت توجه ویژه کنند.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به ایجاد شهرک الکترونیک و دولت الکترونیک افزود: عرصه دانش و تولید سیستم‌های الکترونیک یک مقوله کارآفرینی دانش بنیان و مولد است که در رشد تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه و پیشرفت جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حوزه IT را یک حوزه استراتژیک و مهم و دانش بنیان دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین برجستگی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خلاقیت انسان است که اگر در این عرصه عقب بمانیم در پیشرفت جامعه عقب افتاده‌ایم.

امام جمعه بوشهر، جهان آینده را جهان الکترونیک دانست و تاکید کرد: در نظم نوین جهانی باید فوق روز فکر کنیم چرا که رشد و پیشرفت جامعه در عرصه الکترونیک نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/م

لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.