معاون ورزش و جوانان استان بوشهر:

کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه ۲ کشور در بوشهر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: کارگاه آموزش تخصصی ویژه سازمان های مردم نهاد منطقه ۲ کشور از ۵ تا۷ دی ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه ۲ کشور در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین دهجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد در عرصه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار داشت: مشارکت جوانان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یکی از برنامه‌های ورزش و جوانان است که نقش مهمی در تحقق اهداف جوانان و جامعه دارد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان تاکید کرد: برای اینکه مشارکت مردمی نقش خود را توسعه پایدار بیشتر کند سازمان‌های مردم نهاد جوانان به عنوان سازمان‌های پیشرو در حوزه اجتماعی اولویت دارد.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به افزایش تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان بوشهر افزایش یافته است.

دهجان از برگزاری کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه 2 کشور در بوشهر خبرداد و تصریح کرد:کارگاه آموزش تخصصی ویژه سازمان های مردم نهاد منطقه 2 کشور از 5 تا7 دی ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کارگاه تخصصی با همکاری دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مواد مخدر، موسسه مهر خانواده ، اداره کل ورزش و جوانان بوشهر، تامین اجتماعی بوشهر و با حضور استان‌های بوشهر، فارس، اصفهان، هرمزگان و چهارمحال وبختیاری در بوشهر برگزار می‌شود.

حسین دهجان با بیان اینکه افتتاحیه این کارگاه آموزشی 5 دی ماه برگزار می‌شود گفت: این کارگاه با موضوع مدیریت طرحی و توسعه محصولات و خدمات، مهندسی کار آفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

برگزاری کارگاه تخصصی ویژه سازمان‌های مردم نهاد منطقه ۲ کشور در بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.