سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر:

سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در بوشهر تقویت می شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر با تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در بوشهر تقویت می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر ساجدی ظهر امروز در کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد با تاکید بر مقابله قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: مواد مخدر پرخطر ترین تهدید عصر کنونی است، نقش سازمان‌های مردم نهاد و تشکل های مردمی در گفتمان سازی، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و درمان اعتیاد بسیار موثر است .

وی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این سازمان مردم نهاد و گروه‌های مردمی افزود: این سازمان‌ها می‌توانند با بستر سازی، فرهنگ سازی و نهادینه سازی مشارکت‌های اجتماعی کمک بزرگی در اجرای راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی مبارزه با مواد مخدر و اجتماعی شدن و کاهش تقاضای در تمامی ابعاد علمی اجتماعی و فرهنگی کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه رویکرد اجتماعی پیشگیری از اعتیاد بهترین رویکرد در بین آحاد مردم است تاکید کرد: باید از سازمان‌های مردم نهاد که نقش بارزی در این زمینه ایفا می‌کنند حمایت کرد چرا که حضور این سازمان‌ها و مشارکت زنان گزینه‌های اجتماعی هستند که سبب افزایش نشاط اجتماعی و تقویت حس مسئولیت پذیری در جامعه می‌شود.

ساجدی خطاب به دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: در زمینه توانمندسازی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد از هیچ کوششی دریغ نکنید.

وی با تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/پ

تقویت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.