مدیران باید با برنامه پیش روند

استاندار بوشهر گفت: مدیران باید از ظرفیت بودجه‌های در اختیار وزارتخانه‌ها و ردیف‌های ملی استفاده و در جذب اعتبارات ملی با برنامه حرکت کنند.

مدیران باید با برنامه پیش روندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با دو دستور کار شامل تشریح لایحه بودجه سال ۹۷ و عملکرد دستگاه‌ها در جذب اعتبارات ملی به ریاست عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر صبح یکشنبه در این نشست با تاکید بر لزوم تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ملی اظهار داشت: از مهم‌ترین شاخص‌ها برای ارزیابی مدیران، میزان جذب اعتبارات ملی برای استان است و مدیران باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

عبدالکریم گراوند افزود: مدیران باید از ظرفیت بودجه‌های در اختیار وزارتخانه‌ها و ردیف‌های ملی استفاده کنند و در جذب اعتبارات ملی باید بابرنامه حرکت کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر ایجاد اشتغال در کشور ابراز داشت: لایحه بودجه سال ۹۷ که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تحویل شده، در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری است و دولت از همه توان و ظرفیت موجود برای ایجاد اشتغال بهره می‌برد.

وی یادآور شد: دولت فقر مطلق را هدف قرار داده و برای رفع فقر در جامعه تلاش می‌کند و این مهم در لایحه بودجه سال آینده دیده شده است.

استاندار بوشهر افزود: دولت در تنظیم لایحه بودجه سال ۹۷، بهترین راه را انتخاب کرد و این راه سبب خواهد شد که آینده کشور نجات یابد و همه باید کمک کنیم تا دولت در این راه بزرگ به موفقیت برسد.

رضا عوض‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیز در این نشست به تشریح جزییات لایحه بودجه سال ۹۷ پرداخت.

جذب اعتبارات ملی با جدیت دنبال شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.