معاون فرماندهی انتظامی بوشهر:

خدمات مشاوره نیروی انتظامی در همه نقاط استان بوشهر ارائه می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح هدفمند نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: خدمات مشاوره نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان بوشهر ارائه می‌شود.

خدمات مشاوره نیروی انتظامی در همه نقاط استان بوشهر ارائه می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ سید احمد موسوی اظهار داشت: طرح نشاط اجتماعی با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی از اوایل آذر ماه در شهرستان‌های استان بوشهر با حضور سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و سمن‌ها به صورت برپایی نمایشگاه های سیار و اجرای برنامه های زنده موسیقی و سخنرانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کارشناسان مرکز مشاوره معاونت اجتماعی در طرح نشاط اجتماعی به صورت مستمر و در همه شهرستان‌های استان حضور داشته و به ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های این طرح شعرخوانی، خیام خوانی و مسابقه است گفت: کارشناسان مرکز مشاوره با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و آشنایی مردم با خدمات مرکز مشاوره در زمینه خانوادگی، تحصیلی، ازدواج و ...در این طرح حضور داشته و اقدام به توزیع بروشور، تراکت آموزشی و کتابچه بین مردم می‌کنند.

انتهای پیام/پ

ارائه خدمات مشاوره نیروی انتظامی در همه نقاط استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.