امام جمعه بوشهر:

طرح‌های پژوهشی مراکز دانشگاهی و حوزوی بوشهر در اولویت قرار بگیرد

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم پژوهش در دستیابی به اهداف مورد نظر گفت: طرح‌های پژوهشی در مراکز دانشگاهی و حوزوی استان بوشهر در اولویت قرار بگیرد.

طرح‌های پژوهشی مراکز دانشگاهی و حوزوی بوشهر در اولویت قرار بگیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره علمی پژوهشی علامه حلی در بوشهر  با اعلام اینکه پژوهش جستجوی نظام‌مند برای کشف و تولید یک گزاره علمی است اظهار داشت: پژوهش  وقتی  دارای ارزش واقعی می‌شود که به تولید یک   محصول دانش بنیان ختم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه در  شرایط کنونی پژوهش اهمیت زیادی دارد گفت: اگر به کارهای پژوهشی  بهای لازم داده نشود ممکن است در عرصه‌های علمی و تکنولوژی از دیگران عقب  بمانیم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم پژوهش در دستیابی به اهداف مورد نظر گفت: طرح‌های پژوهشی در مراکز دانشگاهی و حوزوی استان بوشهر در اولویت قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، پژوهش را فرایند علمی که مشابهی ندارد دانست و بیان کرد: علم نیازمند دانش کاری، عملیات استقرایی و اندیشه‌ای برای آفرینش یک پدیده علمی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به نقش مهم تحقیق پرداخت و خاطر نشان کرد: نکات و جستار موجود که در جامعه است پژوهش نیست بلکه تحقیق است که به یک سری استدلال و برهان جزیی دست پیدا کرده است.

دبیر این جشنواره هم با اعلام اینکه ترویج پژوهش در سطح استان از اهداف این جشنواره است گفت:سال گذشته 165 اثر در این جشنواره شرکت داده شد که امسال تقریبا افزایش مشارکت 100 درصدی را شاهد بوده‌ایم به گونه‌ای که بیش از 300 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

حجت‌الاسلام حسین فقیه افزود : دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه با حضور نمایندگان حوزه‌ها و دانشگاههای استان بوشهر با هدف افزایش قعالیت‌های پژوهشی تشکیل شده است.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره علامه حلی در استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/پ

در اولویت قرار گرفتن طرح‌های پژوهشی مراکز دانشگاهی و حوزوی بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.