دادستان بوشهر مطرح کرد؛

تکذیب رشوه ۳۰۰ میلیاردی کارمند گمرک دلوار

دادستان بوشهر با تکذیب رشوه ۳۰۰ میلیاردی توسط کارمند گمرک دلوار گفت: پرونده‌ای درزمینه اخذ رشوه در گمرک بندر دلوار تنگستان به مبلغ ۳۰۴ میلیون تومان تشکیل شده است.

تکذیب رشوه ۳۰۰ میلیاردی کارمند گمرک دلواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علی حسن‌پور در با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با فساد در همه عرصه‌ها اظهار داشت: مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها از اولویت دستگاه قضا است که در این راستا  از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با اشاره به اخذ رشوه در گمرک بندر دلوار استان بوشهر  و تکذیب رشوه 300 میلیاردی کارمند گمرک دلوار مطرح شده در برنامه زنده تلویزیونی خاطر نشان کرد: پرونده‌ای در زمینه اخذ رشوه در گمرک دلوار خرداد امسال تشکیل شده و در حوزه قضایی بخش ساحلی دلوار در حال رسیدگی است.

دادستان بوشهر با بیان اینکه این پرونده در مرحله تحقیقات و متهمان در حال تفهیم اتهام هستند گفت: بالاترین میزان رشوه در این پروند که به یکی از متهمان تفهیم اتهام شده، مبلغ 304 میلیون تومان است.

حسن پور با بیان اینکه این پرونده هنوز منجر به صدور حکم نشده است افزود:خروج 10 هزار کامیون کالای قاچاق از گمرک دلوار کذب و با توجه به محدودیت فعالیت این گمرک، این عدد به طور کلی غیرمنطقی و نادرست است.

وی، با بیان اینکه مبارزه با قاچاق مورد توجه همه مرزنشینان و ساحل نشینان استان بوشهر به ویژه مردم دلاور  دلوار تنگستان است از همه مسئولان خواست با توجه به مستندات سخن بگویند و بدون مدرک به ویژه در رسانه‌ها ادعایی را مطرح نکنند که سبب رنجش خاطر مردم شود.

انتهای پیام/پ

رشو ۳۰۰ میلیاردی کارمند گمرک دلوار تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.