مدیرکل راهداری استان بوشهر:

بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا در استان بوشهر صادر می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از حذف بارنامه کاغذی و صدور بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا در پایانه‌های استان بوشهر خبر داد.

بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا در استان بوشهر صادر می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا علم ظهر امروز در همایش هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به نقش طرح‌های راهسازی در توسعه و پیشرفت همه جانبه اظهار داشت: اگر جاده و راه نباشد هیچ فعالیت اقتصادی صورت نمی‌گیرد و این در حالی است که جاده نقش مهم و موثری در توسعه همه جانبه دارد.

وی، با تاکید بر پویا و به‌روز بودن ناوگان حمل و نقل بیان کرد: ناوگان حمل و نقل بار استان بوشهر همانند ناوگان کشوری است ولی ناوگان حمل و نقل مسافر این استان از جوان‌ترین ناوگان در کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه بهبود ایمنی راه‌ها و افزایش سامانه‌های هوشمند کنترلی در دستور کار این اداره کل قرار دارد افزود: با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای سامانه هوشمند کنترل سرعت جاده‌ای در اولویت قرار دارد به‌گونه‌ای تاکنون 51 دستگاه دوربین هوشمند کنترل سرعت در جاده‌های استان بوشهر نصب شده است.

علم با اشاره به نصب 20 سامانه هوشمند کنترل سرعت جاده‌ای دیگر در آینده نزدیک از انتقال پایانه لجستیکی بار بوشهر به محل جدید خبرداد و گفت: پایانه جدید در مساحت 50 هکتار در محل خروجی دوم بوشهر در نزدیکی شهر چغادک ساخته می‌شود.

وی، با بیان اینکه 12 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان فعال است افزود:با هدف افزایش خدمات رفاهی بین راهی به مسافران 12 مجتمع دیگر هم در دست ساخت است که 4 مجتمع با پیشرفت 95 درصدی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به صدور بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا تصریح کرد: به‌زودی طرح بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا در پایانه‌های استان بوشهر اجرا می‌شود که با تحقق این مهم ضمن ارتباط آنلاین بندر، گمرک و نیروی انتظامی بارنامه کاغذی در حمل کالا حذف می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از نصب سامانه «سپهتن» بر روی ناوگان مسافری عمومی خبرداد و خاطر نشان کرد: با نصب این سامانه در ناوگان اتوبوسی استان بوشهر تخلفات رانندگان اتوبوس به صفر رسیده است.

انتهای پیام/پ

صدور بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.