رئیس پلیس استان بوشهر:

طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس پلیس استان بوشهر گفت:تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یکی از طرح‌های مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهر است که زیرساخت‌های این پروژه انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در نشست فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر با استاندار با اشاره به اجرای طرح‌های هفته نیروی انتظامی، توجه به نیرو‌های جوان و نوجوان را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی بیشترین تلاش در حوزه ارتباط با مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بود که این برنامه‌ها با تشریح وظایف پلیس و تبیین ضرورت همکاری مردم با پلیس ارائه شد.

وی از برقراری امنیت پایدار و کاهش جرایم خشن در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر، تامین امنیت پایدار، رعایت قانون و اخلاق را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس پلیس استان بوشهر، یکی از نشانه‌های فرهنگ شهری را نحوه رانندگی و استفاده از وسایل ایمنی دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های شهروندان بوشهری، ترافیک است که لازم است شهرداری با همکاری پلیس راهور و کمک استانداری بوشهر با ایجاد زیرساخت‌های لازم به روان سازی ترافیک کمک کنند.

سردار واعظی از افتتاح طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد:تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یکی از طرح‌های مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهر است که زیرساخت‌های این پروژه انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر به سامانه سپهتن گفت: با راه‌اندازی سامانه سپهتن تمام وسایل نقلیه عمومی تجهیز می‌شوند به تصویر و با پایش تصویری ماموران پلیس راه رانندگان وسایل عمومی را به صورت زنده پایش تصویری می‌کنند و این خود به کاهش تلفات، تصادفات و تخلفات جاده‌ای کمک فراوانی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم در نشست رو در رو تصریح کرد: برای رسیدگی به مشکلات به صورت هفتگی دیدار‌های مردمی با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر برقرار و مشکلات، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام /پ

طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.