ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی استان بوشهر نوسازی می‌شود

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: حمایت لازم را برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی استان بوشهر خواهیم داشت.

ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی استان بوشهر نوسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر جعفرپور ظهر سه‌شنبه در نشست شورای حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان یک هدف مهم در دستور کار است و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تغییر در رویه تخصیص اعتبارات در بخش حمل و نقل، اضافه کرد: شهرداری‌ها باید از محل ارزش افزوده برای اجرای پروژه‌های حمل و نقل و ترافیک هزینه کنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: استفاده از مینی‌بوس و ون در شهرهای بوشهر و برازجان برای حمل و نقل عمومی پیشنهاد می‌شود.

وی خواستار تخصیص اعتبارات ترافیکی برای شهرهای مختلف استان بوشهر شد و افزود: کمک به بخش حمل و نقل و امور روبنایی شامل تاکسی و اتوبوس باید در دستور کار باشد.

جعفرپور همچنین بر لزوم انجام مطالعات فیزیکی و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد سامانه‌های هوشمند در سطح استان بوشهر یک ضرورت است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: همه تلاش خود را برای حمایت از نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی استان بوشهر با ایجاد تسهیلات بیشتر به کار می‌گیریم.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.