تعویق سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی

قرار بود معاون دونالد ترامپ روز یکشنبه هفدهم دسامبر به فلسطین اشغالی سفر کند اما ظاهرا این سفر به دلیل بررسی اصلاحات مالیاتی در کنگره به تعویق افتاده است.

تعویق سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی به تعویق افتاد. جروزالم پست نوشت پارلمان اسرائیل (کنست) ضمن تایید این تعویق اعلام کرد پنس، سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده به اسرائیل سفر می کند.

قرار بود وی روز یکشنبه هفدهم دسامبر به فلسطین اشغالی سفر کند اما ظاهرا این سفر به دلیل بررسی اصلاحات مالیاتی در کنگره به تعویق افتاده است.

این سفر پس از اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و تصمیمی درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس صورت می گیرد. پنس در این سفر با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و مصر نیز ملاقات می کند. انتظار می رود وی در کنست سخنرانی کند؛ در این صورت وی اولین مقام بلندپایه آمریکا از زمان ریاست جمهوری بوش است که در این پارلمان سخنرانی خواهد کرد.

پنس در آستانه این سفر گفته است وی پیام جدی را در کنست بیان می کند اگر جهان هیچ چیز دیگری نمی داند باید این نکته را بداند که آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ، در کنار اسرائیل است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار