پوتین: رئیسی شریک قابل اعتمادی بود

رئیس‌جمهور روسیه در سخنانی تاکید کرد که شهید ابراهیم رئیسی شریکی قابل اعتماد برای روسیه بود که براساس منافع ملی ایران حمایت می‌شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید ایران شریک قابل اعتمادی برای این کشور بود.

براساس گزارش آر تی، این در دیدار با ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه که فرستاده پوتین به مراسم تشییع رئیس‌جمهور کشورمان بود، صورت گرفت.

پوتین در ادامه گفت: رئیس‌جمهور فقید ابراهیم رئیسی شریک بسیار قابل اعتماد، فردی بسیار محکم و با اعتماد به نفس و بالاتر از همه، فردی بود که بر اساس منافع ملی هدایت می‌شد. 

رئیس‌جمهور روسیه از ولودین خواست تا به مقامات ایرانی اعلام کند که انتظار دارد توسعه روابط دو کشور در همین مسیر ادامه یابد. او از رئیس دومای دولتی همچنین خواست سلامش را به رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران برساند.

پوتین همچنین از آمادگی‌ کشورش برای کمک به بررسی دلایل این سانحه خبر داد.

پیش از این دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفته بود که ویاچسلاو ولودین به عنوان نماینده مسکو در مراسم وداع با ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری فقید ایران که در سانحه سقوط بالگرد به همراه چند همراه خود شهید شد، حضور خواهد داشت‌.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : جمیع مومنین مسلمین حزب الله واقعی همچون شهید والامقام سید سادات ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم محبوب عزیز مردمی ایران اسلامی در هر اموری قابل اعتماد بوده و هستند . والسلام و صلوات التماس دعا . برای شادی روح پاکشان بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . روحشان شاد باد یاد نام راهشان تا ابدیت پر رهرو پاینده پایدار باد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
گفت میام نیومد چرا؟
آخرین اخبار