دانشجو پویا وتاثیرگذار؛

دانشجو مطالبه‌گر و تاثیر گذار

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: دانشجو باید پویا، مطالبه‌گر و تاثیر گذار بر مسائل کلان و مهم کشور باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدجواد گودرزی مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: یکی از رسالت‌های بسیار مهم تشکل‌های دانشجویی روشنگری و حق طلبی است؛ با توجه به این تکلیف مهم تشکل جامعه اسلامی دانشجویان در برنامه‌ای با موضوع حقایق برجام  میزبان دکتر علی باقری عضو سابق تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌ای است.

وی افزود: در این برنامه حقایق برجام اعم از نقاط قوت، نقاط ضعف و همچنین بررسی فنی و اشتباهات صورت گرفته در این توافقنامه بررسی می‌شود تا مشخص شود چرا ایران توانایی انجام کوچکترین حق خود یعنی توانایی شکایت از طرف مقابل به دلایل متعدد ازجمله نقض عهد طرف مقابل در اجرای بسیاری از تعهدات خود را ندارد.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با تبریک روز دانشجو و اشاره به مطالبه گر بودن دانشجو عنوان کرد: دانشجو باید نسبت به عملکرد مسئولین حساس، پرسش‌جو و مطالبه‌گر باشد و با واکنش‌های به وقت و قاطع خود در تصمیم‌گیری‌های مسئولین تاثیرات مثبت داشته باشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: متاسفانه با اشتباهات زیاد دولت شاهد هزینه‌های زیادی در مذاکرات هسته‌ای بودیم به گونه‌ای در تیم مذاکره کننده جاسوس وجود داشته که این مهم نشان می‌دهد نفوذ تا چه میزان در این دولت رخنه کرده است.

وی اظهار داشت:در بحث تایید برجام نیز دولت و مجلس علیرغم تذکرات مکرر و موکد مقام معظم رهبری در رابطه با بدعهدی و نیرنگ بازی غربی‌ها، با تصویب سریع و نامناسب برجام باعث شد برجام بررسی درست و متناسبی نداشته باشد و به جای اینکه خدمتی به مردم کند و با برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه باعث پیشرفت کشور شود، با عدم پایبندی آمریکای مستکبر بدعهد تبدیل به یک خسارت محض و ضرر‌های جبران ناپذیری به کشور شد.

انتهای پیام/م

دانشجو باید مطالبه‌گر و تاثیرگذارباشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.