هجدهم آذر ماه؛

برگزاری تریبون آزاد با موضوع «مشکلات دانشجویی» در دانشگاه لرستان

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه باید فضایی زنده و پویا داشته باشد و دانشجویان هیچ‌گونه ابایی از بیان مطالبات به حق خود نداشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مهرداد رحمانی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت(ص)، امام صادق(ع) و روز دانشجو گفت: جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در نظر دارد برنامه تریبون آزاد با موضوع مشکلات دانشجویی در هجدهم آذر ماه در این دانشگاه برگزار کند.

رحمانی ادامه داد: در این تریبون دانشجویان به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات و مطالبات خود به طور آزادنه می‌پردازند و امیدواریم برنامه ای سازنده در جهت رشد و اعتلای دانشجویان باشد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد، عنوان کرد: دانشگاه باید فضایی زنده، پویا و آزاد داشته باشد و دانشجویان هیچ‌گونه ابایی از بیان مطالبات به حق خود نداشته باشند که این امر با به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تفکرات دانشجویان با یکدیگر و حل معضلات و مشکلات دانشجویی توسط مسئولین محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تریبون آزاد دانشجویی شنبه 18 آذر رأس ساعت 10 مقابل سلف برادران آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است، این برنامه با حضور معاون دانشجویی و مسئولان مربوطه جهت رسیدگی، رفع مشکلات و پاسخ به خواسته‌های دانشجویان همراه خواهد بود .

انتهای پیام/د

 دانشگاه باید فضایی زنده و پویا داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.